Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grease

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Grease

    De dansschool van mijn dochters brengen af en toe een show ten beste. De musical groepen doen dat dan in stijl met een heuse interpretatie van een bekende musical. De hoofdrol wordt regelmatig doorgegeven aan een ander kind. Zo kan iedereen eens in de spotlights staan. Niet altijd even eenvoudig voor de toeschouwers maar wel super leuk dat ook jouw kind wel een nummer vooraan staat. En de kinderen hebben een leeftijd vanaf 8 jaar tot zo'n 20 jaar. Buiten 3 maximaal 4 helpers achter de coulissen doen ze alles zelf. En de nummers blijven gewoon doorlopen zonder pauzes ertussen.

    Hieronder een aantal foto's uit het fotoboek dat ik van die show heb gemaakt.
    Pagina1: Eerst moet er uiteraard gerepeteerd worden. Kledij gepast, posities op het podium afgesproken...


    Pagina3: Elk jaar weer geeft de juf een toitoi aan de kinderen. Dat is dan een gommetje, theelichtje of andere kleine prul om ze geluk te wensen met de voorstelling. Dit jaar verraste de kinderen de juf met een heuse taart gemaakt naar de affiche van de show.


    Pagina5: Na de generale repetitie is het tijd om iedereen te schminken.


    Pagina14: En dan kan de show beginnen. Sandy verteld over de liefde van haar leven.


    Pagina24: Maar omdat ze niet echt past met het imago van haar vakantieliefde, wordt ze door de andere bespot op een pyjamafeestje.


    Pagina31: De jongste kinderen wisten het publiek steeds in te pakken door hun enorme acteertalent. Hier wisselden de jongste Sandy's elkaar steeds weer af tijdens een nummer waarop ze hun liefde voor Danny verklaarden.


    Pagina37: De jongens zijn serieus in de minderheid en hebben dus altijd een hoofdrol. Iedereen in het publiek kende uiteraard dit nummer van buiten.


    Pagina41: Terug naar de jongste acteurs. Nadat Danny toegeeft om nog steeds van Sandy te houden, gaan de meiden helemaal uit hun dak. Het is zo romantisch!


    Pagina42: Danny en Sandy besluiten om ondanks hun verschillende achtergrond toch samen te blijven.


    Pagina48: Danny en Sandy verdwijnen hand in hand. En één van de kinderen die haar pols had gebroken en daardoor niet kon meedoen, kreeg alsnog een rol toebedeeld. Zij kon voor en na een aankondiging doen naar het publiek en verdiende zo alsnog een plaatsje in het foto-boek.


    En hier moet ik stoppen want de limiet ligt op 10 foto's per verhaal. Als het smaakt dan komt er misschien volgende week een vervolg met enkele pagina's uit het tweede deel van de voorstelling.
    Tot sluitertijd, Dirk

  • #2
    Re: Grease

    behoorlijk wat werk ingestoken, maar zeker de moeite waard hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Grease

      ja, behoorlijk wat werk waarschijnlijk.
      maar jammer van het resultaat.
      druk druk druk.
      en elke foto verschillend gepresenteerd.
      je hebt ons te veel willen laten zien.
      ik denk dat je beter vooraf een strengere selectie had gemaakt en de presentatie eenvoudiger had gehouden.
      er zitten goede foto's tussen, maar op deze manier komen ze helaas niet tot hun recht.

      Comment


      • #4
        Re: Grease

        Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
        ja, behoorlijk wat werk waarschijnlijk.
        maar jammer van het resultaat.
        druk druk druk.
        en elke foto verschillend gepresenteerd.
        je hebt ons te veel willen laten zien.
        ik denk dat je beter vooraf een strengere selectie had gemaakt en de presentatie eenvoudiger had gehouden.
        er zitten goede foto's tussen, maar op deze manier komen ze helaas niet tot hun recht.
        Tja het fotoboek dient dan ook in eerste plaats voor de kinderen die de show brachten. Het ging hem minder om de individuele foto's maar eerder om een geheel van de show te verkrijgen in een nog betaalbaar fotoboek.
        Tot sluitertijd, Dirk

        Comment


        • #5
          Re: Grease

          zitten toch wel prachtbeelden tussen hoor
          zver het algemeen mooie belichting
          denk dat ze zeer tevreden mogen zijn over het fotoboek
          proficiat met je verjaardag vandaag
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

          Comment


          • #6
            Re: Grease

            Overdaad schaadt. Goed als familiegebeuren maar veel te druk voor een verhaal.
            Less is better.

            Henri
            lidnummer: BD0435BE

            Comment


            • #7
              Re: Grease

              Bedankt voor de reacties.

              Maar als je dit te druk vind dan denk ik dat jullie aan een ander soort boek denken.
              Voor een voorstelling kan je echt niet 1 foto per pagina in een boek zetten. Dat is trouwens veel te saai. Door net meerdere foto's in een compositie te zetten kan je juist meer verhaal brengen. En alle mensen die het boek gekocht hebben vinden net dat het verhaal er zo goed in zit. Maar die zien natuurlijk alle 80 pagina's, en dat dat zijn uiteraard ook geen fotografen (die graag een portfolioboek zien) maar ouders van een van die kinderen.
              Tot sluitertijd, Dirk

              Comment


              • #8
                Re: Grease

                Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                Bedankt voor de reacties.

                Maar als je dit te druk vind dan denk ik dat jullie aan een ander soort boek denken.
                Voor een voorstelling kan je echt niet 1 foto per pagina in een boek zetten. Dat is trouwens veel te saai. Door net meerdere foto's in een compositie te zetten kan je juist meer verhaal brengen. En alle mensen die het boek gekocht hebben vinden net dat het verhaal er zo goed in zit. Maar die zien natuurlijk alle 80 pagina's, en dat dat zijn uiteraard ook geen fotografen (die graag een portfolioboek zien) maar ouders van een van die kinderen.
                Vandaar mijn beoordeling als "familiegebeuren".
                Voor een fotoverhaal voor de doorsnee forumbezoeker (en geen fotoboek) zijn enkele passende beelden ruim voldoende. Het moet aanspreken en niet de verplichting opleggen om een lange weg in te slaan. Vergelijk het met publiciteit: kort maar krachtig, want anders wordt het te ééntonig.

                Henri
                lidnummer: BD0435BE

                Comment


                • #9
                  Re: Grease

                  Ik heb er geen enkele moeite mee om alle foto's te bekijken.
                  Ik neem er gewoon de tijd voor. Begrijp ook niet waarom er maar 1 foto per blz. zou moeten.
                  Je hebt het erg mooi en leuk in beeld gebracht. Petje af om iedereen er zo mooi op te krijgen. Heel begrijpelijk dat de deelnemers/sters erg blij zijn met dit boek.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Grease

                    heel mooi voor mij.....prachtig gepresenteerd
                    groetjes aline

                    Comment

                    Working...
                    X