Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

koershuis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • koershuis

    in de vlaanders...
    wa peisde gulle ?
    Last edited by Guest29; 30 maart 2010, 21:03.

  • #2
    Re: koershuis

    Die komt er zo wel mooi uit
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

    Comment


    • #3
      Re: koershuis

      Interessante foto van een interessant zicht. Ik vind dit wel geslaagd, vooral de kleuren van die muur komen hier zo mooi uit en als bonus heb je nog een mooi landschap erbij. Knap gedaan!

      Groetjes,
      Ann

      Comment


      • #4
        Re: koershuis

        Wat ik ervan denk? Dat Vlaanderen wel iets heeft met zijn Flandriens, met zijn dreigende
        luchten en donkere aarde. Mooie foto

        Comment


        • #5
          Re: koershuis

          Afgezien van de censor vlekjes en de uitgebrande lucht heeft hij wel iets.
          Wel redelijk gekropt in het kader.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: koershuis

            Een simpele perspectief correctie en het lijnenspel uit de rechterbenendhoek laten komen en ik vind hem veel mooier. En natuurlijk de sensorvlekjes verwijderen
            En als je dan toch bezig bent: die draad die 'uit de lucht' komt ook even wegshoppen.

            Comment


            • #7
              Re: koershuis

              ik heb de nodige aanpassingen gedaan ..overbelichte lucht is wa aangepast , gevel staat recht , eletriekkabel weg , en de vlekken weg ...hopelijk bevalt hij beter ?

              Comment


              • #8
                Re: koershuis

                Heb de eerste niet gezien en kan dus niet vergelijken. Vind deze wel mooi
                Groetjes Hilde
                http://hildeg.smugmug.com/

                Comment


                • #9
                  Re: koershuis

                  Je hebt de draad tegen de muur ook weg geshopt. Dat is zelfs nóg beter dan wat ik eerst in gedachten had.
                  Sensorvlekjes zijn echter nog zichtbaar (4 stuks in het lichtere wolkgedeelte bovenaan).

                  Comment

                  Working...
                  X