Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brugge in de gietende regen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Brugge in de gietende regen

    Heb 2 mooie die ik wil delen, vandaag de eerste.

    Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

  • #2
    Re: Brugge in de gietende regen

    Mooie
    Door door de regen een soft resultaat.
    Muggeziften: ietsje meer naar links gemikt zodat je dat stuk blinde muur rechts kwijt was en iets meer van het brugje in beeld had zou ik, denk ik, beter vinden
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

    Comment


    • #3
      Re: Brugge in de gietende regen

      Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
      Mooie
      Door door de regen een soft resultaat.
      Muggeziften: ietsje meer naar links gemikt zodat je dat stuk blinde muur rechts kwijt was en iets meer van het brugje in beeld had zou ik, denk ik, beter vinden
      Dit effect was de bedoeling
      Juist ivm blinde muur, maar met je gear rondlopen in de gietende regen met een mega paraplu erboven is niet echt makkelijk
      Last edited by Joeri De Grande; 27 maart 2010, 08:14.
      Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

      Comment


      • #4
        Re: Brugge in de gietende regen

        Een speciaal effect op het wateroppervlak, ondanks de regen hebben we toch een leuke avond gehad hé met ons groepje. Ik heb m'n statief moeten open zetten om te drogen.


        Mooie foto

        Mvg

        Patrick
        Nikon.

        Comment

        Working...
        X