Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pc van den aldi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • pc van den aldi

    Hallo volgende week staat er een pc in den aldi.
    Is dit een redelijke prijs voor zo een pc?
    Of bestaan er andere merken die beter (lees prijs/kwaliteit)
    zijn.
    Ik heb eens gekeken op de site van q-force maar op de goedkopere modellen is de grafische kaart onboard. (nadeel?)

  • #2
    Re: pc van den aldi

    Ik zou toch ook eens bij Dell gaan kijken hoor, voor de Inspiron 570 met Amd Phenom X4 820, 6gb ram betaal je 619 Euro, nadeel is wel dat je maar 640gb schijf hebt terwijl de Aldi Medion 1.5Tb heeft.

    Ik heb trouwens altijd een beetje afkerig gestaan tegen AMD processors, ik heb altijd Intel gekocht, maar dat is persoonlijke keuze.

    Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

    Comment


    • #3
      Re: pc van den aldi

      Ik heb haasje over gedaan (en doe dat blijkbaar nog)... Intel => AMD, dan tussendoor laptop met Intel en de laatste upgrade was een AMD quadcore Phenom (vaste pc) terwijl ik nu de evolutie van de energiezuinig SU reeks weer in 't oog heb op de 11" laptopkes.

      Zelfde verhaal voor de graphics. Op bepaalde momenten is er echt wel kwaliteitsverschil, op andere momenten net heel weinig maar dan schelen de prijzen weer veel.


      En over die Medion: wees maar gerust dat dat marcheert hoor. Als je CS hebt en je laat die grafische kaart meewerken, samen met die processor en de 4 GB geheugen, dan draait dat lekker vlot.

      Wat ik wel vind: de laatste tijd heeft Aldi nog goede pc's aan schappelijke prijzen, maar de tijd dat je moest aanschuiven om eentje te bemachtigen (vanwege de belachelijk lage prijs voor het geleverde), die is helaas voorbij.
      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
      www.musicinframe.be

      Comment


      • #4
        Re: pc van den aldi

        zijn goeie pc'tjes.

        draai er soms megashows op, no problem
        nikon D300 en Nikon D300s met 18-70mm + 70-300mm + Tamron 90mm macro 1:1 + 10-20 sigma + 10.5 FE nikon + 17-70 macro sigma + 2x sb800
        http://users.pandora.be/kdk/ voor mijn onderwaterfoto's

        Comment


        • #5
          Re: pc van den aldi

          Eind vorig jaar hadden ze een pc met een I5 processor, ik weet niet of die AMD beter of slechter is. De harde schijf is wel groter geworden, dat was vorige keer eentje van 1TB.

          In ieder geval werkt die van de vorige aanbieding hier intussen nog steeds perfect.

          Ik heb hier nog nooit problemen gehad met een Aldi-computer, de vorige werkt na meer dan 7 jaar nog altijd.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Re: pc van den aldi

            Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
            Eind vorig jaar hadden ze een pc met een I5 processor, ik weet niet of die AMD beter of slechter is. De harde schijf is wel groter geworden, dat was vorige keer eentje van 1TB.

            In ieder geval werkt die van de vorige aanbieding hier intussen nog steeds perfect.

            Ik heb hier nog nooit problemen gehad met een Aldi-computer, de vorige werkt na meer dan 7 jaar nog altijd.
            Ok t'zal volgende week om 8.45 aan de deur staa zijn.

            Comment

            Working...
            X