Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

video 2000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • video 2000

    Ik heb een video 2000 cassette de film in een videocassette van vhs gedaan (heel wat werk)
    En heb alleen maar sneeuwbeeld.
    Nu is de vraag waar staan de koppen van de video 2000 aan de voorkant of de achterkant van de band.
    Ik weet bij de vhs is dat aan de voorkant anders moet ik de film omdraaien.
    Kan mij daar iemand iets over zeggen?

  • #2
    Re: video 2000

    Denk dat je net zo goed kan proberen een floppy disk op een cd te plakken en hopen dat het je die dan kan lezen in de cd speler. Het enige wat je kan doen is de band terug steken en proberen een V2000 toestel op de kop te tikken ergens. Heb er eentje gezien op ebay maar die prijs is niet te doen
    Als het maar om 1 band gaat kan je best vragen of een BD'er je niet kan helpen met het omzetten van de band.

    Good luck!

    Comment


    • #3
      Re: video 2000

      Heb je de band uit de cassette gehaald en in een andere cassette gestoken?
      Signaal is toch anders opgenomen?
      Last edited by VerSeg; 25 maart 2010, 11:11.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: video 2000

        Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
        . Heb er eentje gezien op ebay maar die prijs is niet te doen
        500€ voor een V2000 . Had ik dat geweten ....
        Vorig jaar in september met de verhuis nog een Philips VCR uit 1972 (met de dikke vierkante casettes), een Grundig V2000, een Sony Betamax, een Philips en een Panasonic VHS videorecorder naar het containerpark gevoerd. Ze werkten nog allemaal, maar ik dacht dat ze nooit meer van pas zouden komen

        Comment


        • #5
          Re: video 2000

          500€ voor een V2000 . Had ik dat geweten ....
          Jaja..maar nog steeds 0 biedingen. Hij had ook 5000 Euro kunnen vragen
          Homo Sapiens Pentaxiensis

          Comment

          Working...
          X