Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lake Powel (III)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lake Powel (III)



    ... met dezelfde ingrediënten



    en hier sluit ik Lake Powell mee af (... voorlopig)



  • #2
    Re: Lake Powel (III)

    Mooie foto met zachte kleuren en veel diepte. De weerspiegelingen op het water vind ik ook heel mooi. Ik mis enkel een beetje contrast en van mij mochten de kleurtjes ook wat feller, maar dat is mijn persoonlijke smaak. Knap werk!

    Groetjes,
    Ann

    Comment


    • #3
      Re: Lake Powel (III)

      Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk bericht
      Ik mis enkel een beetje contrast en van mij mochten de kleurtjes ook wat feller, maar dat is mijn persoonlijke smaak.
      Niet mee akkoord, het mooie aan de foto is net dat hij zo zacht is, IMHO!


      Comment


      • #4
        Re: Lake Powel (III)

        Ook met dezelfde ingrediënten
        grt.hogteneer
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Lake Powel (III)

          Wel Manu deze heeft voor mij niet dezelfde magie als je vorige.
          En dat komt vooral door het rots gedeelte links wat te veel opeist aan het geheel..
          Dan had ik er in dit geval wat meer van deze partij opgezet..
          Tja hij knelt me iets te veel. Dat had je met de andere niet.
          Ik vind de sfeer er ook wat minder deze keer..Vooral in de schaduwen lijkt hij me wat oppervlakkig.
          Kan verkeerd zijn hoor op deze slechte monitor maar als ik hem dan wat donkerder inschat (deze is een lichter scherm) dan blijf ik toch nog op mijn honger zitten.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: Lake Powel (III)

            Mooi hoor Wel raar zo'n verticale uitsnede voor landschap, maar wel leuk
            Ik ga in mei ook. als je tips hebt, post ze dan gerust eens hier.
            Lake Powell is in de buurt van Antelope Canyon, toch? Is dat de moeite of ben je er niet geweest?
            Greetz
            Ekta

            Comment


            • #7
              Re: Lake Powel (III)

              Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk bericht
              Mooie foto met zachte kleuren en veel diepte. De weerspiegelingen op het water vind ik ook heel mooi. Ik mis enkel een beetje contrast en van mij mochten de kleurtjes ook wat feller, maar dat is mijn persoonlijke smaak. Knap werk!

              Groetjes,
              Ann
              das ook mijn mening,maar het is mooie plaat hoor,vooral de compo trek je mooi in de foto tot je ogen op de weerspiegeling vallen,greetzT

              Comment


              • #8
                Re: Lake Powel (III)

                Heel mooi met die zachte kleuren en prachtige weerspiegeling. Knappe doordachte vlakverdeling.
                Het enige dat mij een (klein!) beetje stoort zijn die stukjes vegetatie die uit de linkerkant van je foto groeien, om ze helemaal af te maken zou ik die proberen weg te krijgen.

                Oorspronkelijk geplaatst door Ektachrome Bekijk bericht
                Lake Powell is in de buurt van Antelope Canyon, toch? Is dat de moeite of ben je er niet geweest?
                Greetz
                Ekta
                't is bij mij al heel lang geleden (zo'n 15-tal jaar schat ik) maar ik vond dat erg de moeite. Je moet er wel kunnen geraken op een rustig moment, want ik heb gehoord dat er tegenwoordig regelmatig bussen vol toeristen afgeladen worden en ik kan me voorstellen dat je er dan absoluut niets meer aan hebt...
                Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
                vroeger op dit forum bekend als wAckO

                Comment

                Working...
                X