Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ebet Roberts op't laatste nieuws

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ebet Roberts op't laatste nieuws

    Een bloemlezing van meer dan 30 jaar popgeschiedenis, in 50 foto's.
    Benieuwd hoeveel van de 50 foto's hier op BD genadeloos neergesabeld zouden worden in de showcase :-)

    www.YourConcertShots.com

  • #2
    Re: Ebet Roberts op't laatste nieuws

    Bijna allemaal wsl, maar het is dan ook een overzicht van 30 jaar eh. Een prachtig afgewerkte auto van 20 jaar geleden met een voor die tijd ongezien mooi design is nu ook een blik op wielen. Een prachtig modern ontworpen huis uit de jaren 80 is nu vergane glorie. Alles evolueert, ook de fotografie. Denk er ook aan dat deze foto's niet met een 1d IV of D3 gemaakt zijn op iso 3200 met AF en automatische witbalans of AF. Laat staan dat ze bewerkt zouden zijn met PS. Ik wil wel eens zien wie van de criticasters hier nog degelijke foto's zou maken zonder de hedendaagse snufjes. Er zullen er zeker zijn, maar niet veel!

    Comment


    • #3
      Re: Ebet Roberts op't laatste nieuws

      Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
      Bijna allemaal wsl, maar het is dan ook een overzicht van 30 jaar eh. Een prachtig afgewerkte auto van 20 jaar geleden met een voor die tijd ongezien mooi design is nu ook een blik op wielen. Een prachtig modern ontworpen huis uit de jaren 80 is nu vergane glorie. Alles evolueert, ook de fotografie. Denk er ook aan dat deze foto's niet met een 1d IV of D3 gemaakt zijn op iso 3200 met AF en automatische witbalans of AF. Laat staan dat ze bewerkt zouden zijn met PS. Ik wil wel eens zien wie van de criticasters hier nog degelijke foto's zou maken zonder de hedendaagse snufjes. Er zullen er zeker zijn, maar niet veel!
      Vorig weekend ook nog eens in een van mijn fotoboeken gekeken waarin een overzicht stond van de "grote iconen"... Cartier-Bresson, Man Ray, enz...

      Het was toen ook mijn eerste gedacht "Hoeveel van deze prachtige foto's, misschien niet allemaal even scherp of zonder korrel/ruis, zouden op BD worden afgemaakt?"

      Comment


      • #4
        Re: Ebet Roberts op't laatste nieuws

        Het betekend niet omdat een beeld op bd de grond wordt ingeboord,...
        Dat het waardeloos is.
        Soms moet je even dat ietsje verder kijken, of de foto's in een geheel zien.

        En ik denk dat het werk van de" 'grootmeesters' "(door een kenner ook al heeft hij het beeld nooit gezien).
        Wel zal gesmaakt worden.
        Kwaliteit drijft boven.
        Laat ons der allemmal van leren.
        (Of misschioen ook hoe je het niet wil doen)

        Ps:
        smaak is trouwens voor iedereen anders hé.
        Gelukkig maar.

        Kurt
        Have a nice one on bd!!!
        Blog: http://kurtsesselle.blogspot.com/

        Comment

        Working...
        X