Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

smartphone dilemma: X10 of iPhone 4

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • smartphone dilemma: X10 of iPhone 4

    Ik twijfel héél sterk tussen de nieuwe SE Xperia X10 die binnen een tweetal weken uitkomt en de nieuwe iPhone 4G/HD die deze zomer uitkomt.

    Voorspellingen en verschillen betreffende de technische hardware specs (de pure horsepower) zijn één ding, maar er is ook nog het gebruikgemak, de verschillen in UI tussen de iPhone OS en Android en de performantie van beide OS'en. Iemand ervaringen met beide systemen?

    En hoe is de integratie tussen Android en OS X?

    Last but not least, wat zijn de verschillen op vlak van beschikbare apps en de kwaliteit ervan?

    Bedankt op voorhand voor de feedback!...

    -Kris

  • #2
    Re: smartphone dilemma: X10 of iPhone 4

    Oorspronkelijk geplaatst door kvdv Bekijk bericht
    Ik twijfel héél sterk tussen de nieuwe SE Xperia X10 die binnen een tweetal weken uitkomt en de nieuwe iPhone 4G/HD die deze zomer uitkomt.

    Voorspellingen en verschillen betreffende de technische hardware specs (de pure horsepower) zijn één ding, maar er is ook nog het gebruikgemak, de verschillen in UI tussen de iPhone OS en Android en de performantie van beide OS'en. Iemand ervaringen met beide systemen?

    En hoe is de integratie tussen Android en OS X?

    Last but not least, wat zijn de verschillen op vlak van beschikbare apps en de kwaliteit ervan?

    Bedankt op voorhand voor de feedback!...

    -Kris
    kiezen tussen toestellen die nog niet uit zijn (die iPhone bestaat zelfs nog niet)
    wat kunnen wij jou daar nu bij helpen?

    na de honderden "iPhone killers" die de laatste jaren zijn uitgebracht, is er niet ééntje met dezelfde (of betere) interface als de iPhone. Geen enkel toestel loopt zo vlot, is zo snel te bedienen als de iPhone.
    Natuurlijk krijg je bij andere merken meer waar voor je geld (meer MP,meer gadgets, meer functies) allemaal dingen die de iPhone niet heeft maar eigenlijk wel zou moeten hebben voor zijn prijs

    desalniettemin werkt er voor mij geen enkele andere gsm zo heeeerlijk als de iPhone. Geen enkel ander toestel heeft zoveel apps, en kan daar zo goed mee om. Beelden als op de PSP, muziek als op een iPod, surfen als op een ehm, gsm maar wel supervlot

    kort gezegd, de iPhone heeft absoluut zijn gebreken en mist veel (soms belachelijk standaard) functies maar niets kan eraan tippen op vlak van vlotheid, en juist daarom (en de apps) houd ik hem
    let er wel op dat ik met een jailbreak zit, want anders zou ik al minstens evenveel geld aan apps kwijt zijn dan aan de aankoop van de iPhone
    Last edited by Matthias; 24 maart 2010, 11:53.
    5DmkIII en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: smartphone dilemma: X10 of iPhone 4

      Oorspronkelijk geplaatst door kvdv Bekijk bericht
      En hoe is de integratie tussen Android en OS X?
      Last but not least, wat zijn de verschillen op vlak van beschikbare apps en de kwaliteit ervan?
      Het toestel moet nog uitkomen ... hoe kan men daar enige ervaring mee hebben?
      Het is niet omdat een vorige versie goed werkte dat de nieuwe dit ook zal doen ... of omgekeerd.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: smartphone dilemma: X10 of iPhone 4

        Ik heb al bijna 2 jaar de Iphone 3G en heb er nog geen moment spijt van gehad.
        Daarvoor verschillende andere 'smart'phones, maar geen enkele die me kon bekoren.

        De Iphone is misschien wat basic wat betreft toeters en bellen, maar al wat er op/in zit, dat WERKT! en heel gebruiksvriendelijk.

        Mijn vorige was een windows mobile waar je heel veel mee kon, maar telefoon krijgen terwijl je ermee aant het werken/spelen was en het ding blokkeerde.

        Comment

        Working...
        X