Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nero DVD kwijt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nero DVD kwijt

    Nero smartstart Essentials (ik denk nero 7)gebruik ik om te schrijven, deze had ik ergens bijgekregen bij een of ander toestel, nu ben ik deze dvd kwijt, het staat nog op mijn pc, maar stel dat ik moet formateren en later nero terug wil installeren,wat dan ? (ik heb het serie nummer nog wel).Kan ik het alsnog kopieren van mijn pc en op een lege dvd schrijven ? En hoe?
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Nero DVD kwijt

    Nope helaas, dat gaat niet. Als je de serienummer hebt kan je eventueel altijd proberen een copietje te bemachtigen bij iemand. Het moet wel exact dezelfde versie zijn. Soms zijn er speciale reeks die kijken naar het merk van de pc en zo.

    Comment


    • #3
      Re: Nero DVD kwijt

      En downloaden van nero zelf ?
      Ik weet echter niet meer of ik het geregistreerd heb....
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: Nero DVD kwijt

        Ik zou zeggen, kijk eens op de site Heb het net even gedaan. Blijkbaar kan je voor versie 7 enkel een update/herinstallatie cd kopen. Volgens mij kan je best wachten tot je op Windows 7 overschakelt of zo. Dan moet je waarschijnlijk toch een nieuwe versie kopen. Op je oude pc zet je dan Ubuntu waar de nodige software bijzit

        Comment


        • #5
          Re: Nero DVD kwijt

          Of het gratische CDBurnerXP downloaden (heeft niks speciaal te maken met Windows XP hoor, werkt ook onder Vista en Win 7)

          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #6
            Re: Nero DVD kwijt

            Ik zal zien....... toch.... bedankt

            bij de weg... ik werk nog met xp
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

            Comment


            • #7
              Re: Nero DVD kwijt

              Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
              Ik weet echter niet meer of ik het geregistreerd heb....
              Dat registreren kan je toch nog altijd doen zolang je een geïnstalleerde versie bezit?
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment

              Working...
              X