Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgacom TV minder zenders,

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Belgacom TV minder zenders,

    of meer betalen

    Vandaag een briefje en een foldertje in de bus gekregen van Belgacom om het goede nieuws te melden dat er meer (betalende) pakketten beschikbaar komen en dat ze om deze pakketten op te vullen, ze een deel zender van het basis abonnement transfereren naar deze pakketten.. Wil ik bvb de Discovery zenders blijven bekijken moet ik 60€/jaar extra afdokken, ik heb het toch wat moeilijk met deze praktijken. Dit is trouwens één van de redenen waarom ik Telenet jaren geleden aan de deur heb gezet, wie weet volgt Belgacom één dezer dagen....alleen raak je snel doorheen de mogelijk aanbieders
    Rudy,

    Hier vind je meer Astrofotografie werk.

  • #2
    Re: Belgacom TV minder zenders,

    Ik heb het foldertje ook gehad. Dit is afzetterij. Ze nemen zenders weg uit het basis-aanbod en mits 5 Euro/maand extra PER THEMA kan je ze opnieuw bekijken.
    Homo Sapiens Pentaxiensis

    Comment


    • #3
      Re: Belgacom TV minder zenders,

      En dan nog die stoot van een paar weken geleden waarbij ze je downloadsnelheid verhogen zonder het te vragen, maar ook de prijs. Goe bezig bij Belgacom zou ik zeggen Ze hebben gehoord dat de VRT niet gaat bieden voor het voetbal en denken misschien dat ze, omdat het minder gaat kosten, dat geld kunnen riskeren door de mensen in't zak te zetten. Ik ben nooit een fan geweest van de Belgacom technologie, maar met zo een zaken gaan ze mij zeker niet overtuigen. Dikke, dikke nul.

      Comment


      • #4
        Re: Belgacom TV minder zenders,

        Telenet zijn ook geen engeltjes, maar zo schaamteloos als Belgacom zijn ze toch bijlange niet.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #5
          **********

          *********
          Last edited by Guest13; 24 augustus 2010, 11:21. Reden: ********

          Comment


          • #6
            Re: Belgacom TV minder zenders,

            Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
            TV vlaanderen, met een 2de kop voor de engelse zenders en ik heb al die posten,( discovery, bbc1 tot de bbc5 , Mgm movie channel ... ) ik dacht dat ik nu een 50 ( bruikbare ) zenders heb voor 9,5 eurokes per maand.
            Leve iNDI !
            Een eenmalige aankoop en alleen kabelkosten.
            Vroeger betaalden we tv-taks van ongeveer 6000 frankskes per jaar.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              **********

              ************
              Last edited by Guest13; 24 augustus 2010, 09:39. Reden: ********

              Comment


              • #8
                Re: Belgacom TV minder zenders,

                Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                maar hoelang nog ? nu dat het ook van telenet is ????
                en die kabelkosten zijn ? ( bij telenet 173 euro of zo iets) Als dat elk jaar terugkomt gelijk bij telenet bij mij vroeger, dan had ik liever die 6000 frankskes.
                bij mij nen eenmaligen aankoop en geen kosten meer
                En een beetje slim gespeelt : zij deden een actie: 50 euro en uwen decoder inleveren en ge kreeg die philips van 299 euro .. als ge genen officiele tv vlaanderen had ( heb toen ene van 55 euro ingeleverd en mijne sab explorer gehouden en die staat nu op die 2de kop voor die andere free to air zenders .. bbc enzo.
                Dus geen kabelkosten meer, en als ik die reken, dan heb ik op nog geen 2jaar mijn installatie gratis.
                En ik betaal 2 keren voor die kabel= TV en internet.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: Belgacom TV minder zenders,

                  Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Telenet zijn ook geen engeltjes, maar zo schaamteloos als Belgacom zijn ze toch bijlange niet.
                  Na overschakeling van Ebes naar Telenet zijn hier ook 10 zenders van de kabel gehaald. CNN, TVE, RAI, BBC, ZDF, FR1, Eurosport enz verdwenen de ene na de andere van de analoge kabel. Verklaring van Telenet was dat deze zenders door niemand bekeken werden. Niettemin bleef de faktuur even hoog.(13.99€+ btw + auteursrechten per maand). Ik ben dan ook overgeschakeld naar TV Vlaanderen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Belgacom TV minder zenders,

                    Bij Scarlet hebben we nu hetzelfde probleem, ze hebben die zenders uit het standaardpakket gehaald en we mogen dat terugkopen voor 5 euro per maand.

                    Ik heb al een berichtje gestuurd naar de klantendienst.
                    Eind vorig jaar koos ik voor Scarlet, ondermeer omdat de Discovery-kanalen in het standaar pakket zaten.
                    Nu ben ik die kwijt, of ik moet 5 euro per maand bijbetalen, dat is pure afzetterij.
                    Ik heb een contract aangegaan met Scarlet voor een bepaald pakket, en nu nemen ze dat af, volgens mij is dat contractbreuk.
                    Eigenlijk zou ik nu 5 euro per maand minder moeten betalen, maar dan zou ik al heel snel een deurwaarder aan de deur krijgen die veel meer komt vragen dan die 5 euro per maand.

                    Zijn zijn groot, en wij zijn klein, we hebben weer niets te vertellen.
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Belgacom TV minder zenders,

                      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                      Bij Scarlet hebben we nu hetzelfde probleem, ze hebben die zenders uit het standaardpakket gehaald en we mogen dat terugkopen voor 5 euro per maand.

                      Ik heb al een berichtje gestuurd naar de klantendienst.
                      Eind vorig jaar koos ik voor Scarlet, ondermeer omdat de Discovery-kanalen in het standaar pakket zaten.
                      Nu ben ik die kwijt, of ik moet 5 euro per maand bijbetalen, dat is pure afzetterij.
                      Ik heb een contract aangegaan met Scarlet voor een bepaald pakket, en nu nemen ze dat af, volgens mij is dat contractbreuk.
                      Eigenlijk zou ik nu 5 euro per maand minder moeten betalen, maar dan zou ik al heel snel een deurwaarder aan de deur krijgen die veel meer komt vragen dan die 5 euro per maand.

                      Zijn zijn groot, en wij zijn klein, we hebben weer niets te vertellen.
                      Mail en reclameer bij uw volksvertegenwoordiger....
                      Bedenk ook dat de staat veel geld optrekt via Belgacom.
                      En wie zou hier de touwtjes in handen hebben: de staat of wij?
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Belgacom TV minder zenders,

                        Ach wat, het gaat hier immers om kijkvee, zoiets als kiesvee, alleen wanneer er zieltjes (lees klanten/kiezers) gewonnen moeten worden kennen ze je, nadien.........
                        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                        George Orwell

                        Comment


                        • #13
                          Re: Belgacom TV minder zenders,

                          Tja we kunnen er weinig aan veranderen TV kijken wordt gewoon duurder. Het moet allemaal opbrengen. Kijk & Luistergeld is afgeschaft maar ze vinden ons wel hoor

                          Jammer dat je nog altijd niet je zenderpakket zelf kan samenstellen. Ik zou met een zender of 10 wel toekomen denk ik. Maar ja ik zou geen goeie klant zijn he

                          mir
                          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Belgacom TV minder zenders,

                            Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                            Jammer dat je nog altijd niet je zenderpakket zelf kan samenstellen. Ik zou met een zender of 10 wel toekomen denk ik. Maar ja ik zou geen goeie klant zijn he

                            mir
                            Integendeel, je zou net een heel goeie klant zijn. Het uiteindelijke doel is pay-per-view voor alles. Je betaalt voor wat je kijkt. En ik vrees dat dit net iets duurder gaat uitvallen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Belgacom TV minder zenders,

                              Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                              Tja we kunnen er weinig aan veranderen TV kijken wordt gewoon duurder. Het moet allemaal opbrengen. Kijk & Luistergeld is afgeschaft maar ze vinden ons wel hoor

                              Jammer dat je nog altijd niet je zenderpakket zelf kan samenstellen. Ik zou met een zender of 10 wel toekomen denk ik. Maar ja ik zou geen goeie klant zijn he

                              mir
                              hier ook zoiets, pakweg 15 ....
                              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                              George Orwell

                              Comment

                              Working...
                              X