Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kamera-express

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kamera-express

    Ik heb eergisteren bij kamera-express een nikon D3000 met 18-105 mm kit lens.
    Ik kreeg meteen een bericht van dat de bestelling was opgenomen en daar stonden de gegevens van hoe ik moest betalen enzo. Ik heb de dag zelf nog betaald, maar ik heb vandaag nog altijd geen bevestiging gekregen. Is het normaal dat ze bij KE geen bevestiging sturen als ze betaling ontvangen? Ik heb overgeschreven met fortis en heb als rekening nummer het Iban nummer gezocht en het bedrag was meteen van de rekening afgetrokken.
    Ik wist niet waar het moest dus heb het hier maar even geplaatst.
    Nikon D3000 + 18-105mm f3,5-5,6

  • #2
    Re: Kamera-express

    Volgens mij duurt het even voor dat geld 'internationaal' verplaatst is.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Kamera-express

      Vanuit België naar Nederland kan het 2 tot 3 dagen duren. Geldt ook zo voor Duitsland.
      Als het er echt bij hun op staat bijgeschreven zal je wel een bevestiging krijgen.
      Zou me niet te snel zorgen maken anders kan je er altijd even naar bellen/mailen?
      Succes met je camera, als je hem hebt.

      Comment


      • #4
        Re: Kamera-express

        Oorspronkelijk geplaatst door Azerty-Qwerty Bekijk bericht
        Ik heb eergisteren bij kamera-express een nikon D3000 met 18-105 mm kit lens.
        Ik kreeg meteen een bericht van dat de bestelling was opgenomen en daar stonden de gegevens van hoe ik moest betalen enzo. Ik heb de dag zelf nog betaald, maar ik heb vandaag nog altijd geen bevestiging gekregen. Is het normaal dat ze bij KE geen bevestiging sturen als ze betaling ontvangen? Ik heb overgeschreven met fortis en heb als rekening nummer het Iban nummer gezocht en het bedrag was meteen van de rekening afgetrokken.
        Ik wist niet waar het moest dus heb het hier maar even geplaatst.
        Ik heb bij KE een nikon d300 gekocht zonder problemen.
        Even geduld, je zult wel e-mails ontvangen. Ze houden je perfect op de hoogte van het verloop.
        Volgens mij een betrouwbare firma !

        Comment


        • #5
          Re: Kamera-express

          Oké ik zal wel een beetje te ongeduldig zijn, maar ja ik verlang ook wel héél hard tot ik eindelijk die camera heb
          en bedankt brigittevanheck
          Nikon D3000 + 18-105mm f3,5-5,6

          Comment


          • #6
            Re: Kamera-express

            Heb je 'm al?

            Comment


            • #7
              Re: Kamera-express

              Een overschrijving naar het buitenland (ook al is dat een buurland) duurt zelfs in het digitale tijdperk nog steeds veel te lang. Reken maar op 3-4 werkdagen voor ze je geld op hun rekening ontvangen, zolang dat er niet is, zal je ook geen bevestiging krijgen.

              Het is altijd wel een beetje spannend als je moet wachten op je bestelling...
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

              Comment


              • #8
                Re: Kamera-express

                Een overschrijving kan inderdaad even duren, als je betaalt met kredietkaart (Visa, MasterCard,...) wordt je bestelling meestal onmiddellijk verwerkt (maar veel winkels durven dan extra kosten aanrekenen).
                about.me/stijnv

                Comment


                • #9
                  Re: Kamera-express

                  Wel, maandag heb ik een D700 besteld bij KE, diezelfde dag nog mail ontvagneg met gegevens.
                  Dindsdag overgeschreven en vandaag bericht gekregen dat ie is verzonden, dus wss morgen bij mij

                  Comment

                  Working...
                  X