Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Studio gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Studio gezocht

    Dag BD'ers,

    Een vriendin van mij wil graag eens een studiosessie doen. Ze vroeg aan mij of ik niemand wist die een studio had en eventueel wel wilt uitlenen (verhuren) voor een dag.
    Nu ik ken zelf zo niemand dus kom ik hier een vragen is er een fotograaf die een studio heeft en deze verhuurd (tegen een schappelijke prijs) voor een dag zodat ik (heeft ze expliciet gevraagd) en die vriendin een fotoshoot mogen houden? Of kent iemand hier zo iemand? Wel in Limburg en dan meer bepaald oost-Limburg.
    Ok t is misschien een heel stomme vraag en ik kan begrijpen dat er mensen zijn die denken van mmm.. is dat wel te vertrouwen. Nu ik kan zeggen ik heb zelf een jaar fotografie gedaan op de kunstschool dus heb studiofotografie gehad, ik gebruik mijn eigen camera en lenzen. (flitsblokje zou ik wel nodig hebben, maar kan ik eventueel wel ergens lenen) En wat niet van mij is ben ik sowieso al voorzichtiger mee en ik zal eventueel wel een waarborg betalen als dat nodig geacht wordt.

    Cheers

    Ruben

  • #2
    Re: Studio gezocht

    Ik huur regelmatig deze studio.

    Zeer mooie prijs / kwaliteit verhouding i.m.o

    Studio 1 (iets duurder) is groter en gezelliger voor modellen. Mooie make-up ruimte en event douche in de studio.

    Have fun.
    I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

    Comment


    • #3
      Re: Studio gezocht

      Ik zou zeggen bij mij thuis (Z-Limburg) maar mijn studio is maar 2m breed + wat extra ruimte aan de zijkanten om flitsers te zetten. Je kan er wel fotograferen maar natuurlijk wel beperkt wat opstelling betreft.. Voordeel is dat ik er met mijn snuit naast kan zitten en alles kan klaarzetten.
      Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

      Comment


      • #4
        Re: Studio gezocht

        als Genk niet te ver is.
        Maar wel snel zijn want tegen eind mei denk ik dat ik daar weg ben.
        EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
        https://sites.google.com/view/pdh65/

        Comment

        Working...
        X