Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Farmers delight.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Farmers delight.



    Farmers delight
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

  • #2
    Re: Farmers delight.

    Op het rode van de soep na had het een heel mooi rustiek stilleven kunnen zijn.
    "Just do it !"

    http://jr52.be/index.html

    Comment


    • #3
      Re: Farmers delight.

      Ook een mooie. Maar moet jr52 gelijk geven. Het rode is te fel tov de bruinige tinten. IHet rode iets desatureren in PS en het komt goed. (persoonlijke smaak hé)
      PS, mag ook nog wat groter gepost worden (900 pixels langste zijde, nu maar 600)
      Denk dat je docent wel tevreden mag zijn met de resultaten die je voorschotelt
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

      Comment


      • #4
        Re: Farmers delight.

        Bedankt voor de tips.
        Ik zal de soep wat aanlengen. Inderdaad dat rode valt nogal op. (waterverf).

        Groet,

        Flash
        Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

        Comment


        • #5
          Re: Farmers delight.

          Het zijn de détails die het doen en hier werkt het tegen. Zonder de te opvallende rode verfsoep een schoon sober stilleven
          grt.hogteneer
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Farmers delight.

            Zeg nu niet, daar komt hij weer mijn foto bederven met een verhaal over de boeren die
            hij gekend heeft. Dat zou ik heus niet durven. Mooi stilleven. Wel een beetje in de soep
            gedraaid vanwege die kleur. Die ziet er net iets te veel uit om er iets mee te schilderen
            dan om in zeven haasten leeg te slurpen. Maak er een dampende kom echte boerensoep
            van (uien, prei, erwten, bonen of iets dergelijks) en je hebt een prachtig prentje.

            Comment

            Working...
            X