Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto albums nog steeds zo slecht als vroeger ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto albums nog steeds zo slecht als vroeger ?

    Wij hebben een reis van 10 maanden achter de rug en willen een mooi foto album maken. Het is nu zeker 3 jaar geleden dat ik nog zo´n albums aangemaakt heb en het enige dat ik nog weet is dat de kwaliteit van de foto´s heel triestig was. Is dat tegenwoordig al beter ?

    En welke drukkerij of website raden jullie ons aan ?

    Alvast bedankt, Tom.

  • #2
    Re: Foto albums nog steeds zo slecht als vroeger ?

    Ik heb al verschillende albums gemaakt via extrafilm, en ben hier heel tevreden over.
    Volgens mij kan je via de zoekfunctie op BD veel info vinden.
    In de saturn kan je verschillende testalbums van Cewe gaan bekijken, duidelijk gemaakt door professionals. Deze albums zijn schitterend.

    Comment


    • #3
      Re: Foto albums nog steeds zo slecht als vroeger ?

      Ik heb mijn eerste gemaakt met CEWE, kleinste formaat op fotopapier en ben deze vrijdag gaan afhalen.
      Moet zeggen dat ik zeer tevreden ben en dat ik er zeker nog enkele zal bestellen.
      Racing Pics
      Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

      Comment


      • #4
        Re: Foto albums nog steeds zo slecht als vroeger ?

        De fotoalbums hebben een serieuze evolutie gemaakt t.o.v. 3 jaar geleden. De gewone fotoalbums kan je best bij extrafilm, pixum,... bestellen, zij geven vaak heel goeie promo's dus daar kan je echt wel koopjes doen.
        Als je echt voor hoge kwaliteit wil kan je inderdaad best een album op echt fotopapier bestellen en daar zijn ze bij CEWE color vooral goed in. Je kan bij CEWE color zelf geen albums bestellen maar moet dit doen via delhaize ofzo. Dan kan je ze gewoon in een winkel afhalen en betaal je ook geen verzendkosten. Fotoboeken op fotopapier zijn wel wat duurder maar met de juiste kortingscodes valt het wel mee
        http://photoprints.be Alle kortingen voor smartphoto, photobox, snapfish en andere onder 1 dak!
        http://foto-actiecode.be

        Comment


        • #5
          Re: Foto albums nog steeds zo slecht als vroeger ?

          Ik werk met

          En ben daar zeer tevreden van.
          Momenteel kan je zelfs hoogglans papier hebben. Laatste trouwalbum was in hoogglans en die afdrukkwaliteit is super en je kan tot 120 bladzijden gaan enz....
          2 x Nikon Z6 met wat glas
          www.janvanginkel.be

          Comment

          Working...
          X