Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Splinternieuwe SMC Pentax DA* 50-135mm f2.8 ED (IF)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Pentax ] Splinternieuwe SMC Pentax DA* 50-135mm f2.8 ED (IF)

    Onlangs kocht een medepentaxian een Pentax-body met de 3 DA* lenzen in kit, ervanuitgaande dat ik interesse had in de DA*50-135mm/2.8 (maar die had ik zelf al los gekocht).
    We bieden deze topobjectief van Pentax daarom graag hier te koop aan.

    SMC Pentax-DA* 50-135mm f2.8 ED (IF) VERKOCHT

    De Smc Pentax-DA* 50-135mm f2.8 ED (IF) is mijn ogen één van de allerbeste zooms uit het gehele Pentax-gamma over alle jaren heen. Werkelijk een toplens voor portret- of semi-telewerk. Lichtsterk over het hele bereik en haarscherp vanaf wide-open. Lees er zeker de reviews op de gekende websites op na.

    Dit exemplaar is volkomen nieuw en ongebruikt; niet het minste gebruiks- of slijtagespoortje, stof, krasjes... idem voor de origenele lensdoppen, zonnekap en lenstasje.

    De 'melancholie'-foto op m'n PPG-pagina is ook met deze lens gemaakt. Contacteer me gerust voor meerdere voorbeeldfotootjes.

    Mijn richtbedrag is € 700 à 725, maar een ruil met andere A*/F*/FA*-lenzen is zeker mogelijk. De huidige winkelprijs bij bvb. Konijnenberg is +/- € 1000, het goedkoopste nieuwe exemplaar op eBay binnen de EU kost € 812,9. Kom de lens gerust uitgebreid testen bij me thuis (koffie staat al te prutelen).
    Last edited by frederik9111; 29 maart 2010, 17:16.
    Pentaxian in hart en nieren...
Working...
X