Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interessepeiling 600w flits/ringflits powerpack

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Interessepeiling 600w flits/ringflits powerpack

    Graag had ik geweten of er iemand interesse heeft in een in nieuwstaat verkerende LINKSTAR 600w powerpack met 1x 600w kop en 1x 600w ringflits (met camerabeugel & omnibounce). Slecht 2 keer gebruikt en in de toekomst voor mij overbodig.

    De ringflits wordt geleverd met een speciale OCTABOX om mooi zacht licht te krijgen, ideaal voor wie graag een ringflits gebruikt maar het "harde-schaduw" effect niet zo mooi vind. De ringflits kan je ook makkelijk gebruiken als "gewone" flitskop in bv. een paraplu.

    De powerpack is voorzien van een extra batterij zodat je uren op locatie kan werken, getest gedurende een shooting van 7uur - volgens mijn berekening kan je +/- 160 flitsen op VOL vermorgen geven (600w). Opladen kan in +/- 120min.

    Je kan de flitskop + ringflits tegelijkertijd gebruiken op dezelfde powerpack, traploos regelbaar tussen 1/8 & 1/1 vermogen = 75w tot 600w. Er is een modellicht voorzien.

    De flitskop is voorzien van de Bowens S koppeling zodat je makkelijk goedkope softboxen kan vinden voor de set (bv. Wallimex).

    Nieuwprijs van deze set = €1315,00
    Mijn vraagprijs is €675,00

    Een ideale set voor "strobisten" die soms iets meer vermogen willen.
    Meer info via PM.
    www.fotofolio.be

  • #2
    Re: Interessepeiling 600w flits/ringflits powerpack

    Klinkt leuk. Ik moet dit niet hebben, maar ik snap niet dat je zoiets koopt dan maar 2x gebruikt en dan weer verkoopt.
    Mij gedacht hé!
    "Just do it !"

    http://jr52.be/index.html

    Comment


    • #3
      Re: Interessepeiling 600w flits/ringflits powerpack

      Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
      Klinkt leuk. Ik moet dit niet hebben, maar ik snap niet dat je zoiets koopt dan maar 2x gebruikt en dan weer verkoopt.
      Mij gedacht hé!
      Ik had een opdracht waarbij ik 8 kinderen moest belichten in 1 foto, de opdrachtgever wou op geregelde basis dit soort foto's voor een "lookbook" voor de verkopers van dit kledijmerk. Ik had dus nood aan een iets krachtiger systeem om op locatie te gebruiken, een Elinchrom Ranger was te duur. Ik ben géén fan van materiaal huren, zeker niet als blijkt dat ik dit materiaal geregeld zou nodig hebben. Deze set was de "goedkoopste" oplossing. Ondertussen is de klant van concept veranderd en gebruik ik deze set nooit, vandaar mijn verkoop.
      www.fotofolio.be

      Comment


      • #4
        Re: Interessepeiling 600w flits/ringflits powerpack

        heb interesse...
        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

        Comment


        • #5
          Re: Interessepeiling 600w flits/ringflits powerpack

          Gesloten op vraag van TS
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment

          Working...
          X