Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

samsung laptop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • samsung laptop

    hallo,
    Iemand ervaringen met samsung laptops, zijn jullie er tevreden van , zijn het mooie schermen en....
    ik zou graag deze kopen http://www.forcom.be/?product=306201
    of ben ik toch beter met een merk die al langer bij de laptopmarkt bestaat(toshiba, sony etc.....)
    Mvg
    Olivier
    Aan het werk kent men de meester

  • #2
    Re: samsung laptop

    Ziet er een goede laptop uit qua prijs/kwaliteit, kost minstens €750 voor goede processor/ram/grafische kaart, ik zocht iets goedkoper omdat mijn eerste Acer laptop slechts 2.5j meeging, maar was niet mogelijk rond de €550, dit waren echte "budgetlaptops".

    Ik weet dat Samsung veel van z'n onderdelen zelf maakt waardoor de prijs van hun laptops stevig kan gedrukt worden. Is zeker een goed merk, ze zijn in alle markten aanwezig, we hebben thuis een lcd van Samsung, m'n vrouw een gsm en ik plan m'n Sony home-cinema te verkopen voor een Samsung. Gewoon specificatie's vergelijken, wat reviews lezen eventueel, en de beste prijs/kwaliteit kiezen.

    De Acer had al snel problemen met de powerconnectie (laadde niet meer op), viel ook uit omdat hij te snel opwarmde, en de scharnieren kraakten af (altijd voorzichtig, maar echt slechte bouwkwaliteit).
    Nu heb ik een Toshiba, was de beste prijs/kwaliteit qua processor/ram/grafische kaart van het moment, ook iets van €799, hopelijk ben ik niet te optimistisch en gaat hij deze keer een jaar of 5 mee
    Last edited by CanonYouCan; 18 maart 2010, 17:45.

    Comment

    Working...
    X