Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor die ene keer dat ik mijn fototoestel niet mee heb

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Voor die ene keer dat ik mijn fototoestel niet mee heb

    http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...nhouwersstraat

    Vanuit uit mijn bureau (Muntcentrum) hebben we kijk richting Grote markt, Beenhouwerstraat, Sint-Hubertus ...
    Moet wel lukken dat we juist koffie willen nemen en de brand zien uitslaan met een enorme rookontwikkeling ... (op het 8ste hier heb je een prachtige kijk en skyline)
    Moet het nu wel vandaag zijn dat ik vanmorgen mijn fototoestel uit mijn rugzak heb genomen omdat ik een aantal boeken wou meenemen en het gewicht anders iets te groot wordt...

    Dit hadden echt unieke beelden kunnen zijn .... Sjade ...
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: Voor die ene keer dat ik mijn fototoestel niet mee heb

    Tja daar gaat die HOF aan je neus voorbij...
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: Voor die ene keer dat ik mijn fototoestel niet mee heb

      Zoals men weet: God straft onmiddelijk.

      Comment


      • #4
        Re: Voor die ene keer dat ik mijn fototoestel niet mee heb

        Ge moet dan maar een GSM kopen met fototoestel en camera in ... zo kunt ge mee met de paparazzi filmkes posten op Youtube of zo.

        Eerlijk gezegd ... ik had liever iets gelezen in de genre van "gelukkig heb ik die mensen kunnen helpen" dan "spijtig dat ik hun miserie niet kon vastleggen" (want daar komt het wel op neer).

        Niet echt het soort fotografie waar ik echt op kick ... eerder iets om in de belangstelling mee te staan op een of andere nieuwssite.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Voor die ene keer dat ik mijn fototoestel niet mee heb

          Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
          Tja daar gaat die HOF aan je neus voorbij...
          Als 't brandt in den hof dan moet je 't vlees draaien
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

          Comment


          • #6
            Re: Voor die ene keer dat ik mijn fototoestel niet mee heb

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Ge moet dan maar een GSM kopen met fototoestel en camera in ... zo kunt ge mee met de paparazzi filmkes posten op Youtube of zo.

            Eerlijk gezegd ... ik had liever iets gelezen in de genre van "gelukkig heb ik die mensen kunnen helpen" dan "spijtig dat ik hun miserie niet kon vastleggen" (want daar komt het wel op neer).

            Niet echt het soort fotografie waar ik echt op kick ... eerder iets om in de belangstelling mee te staan op een of andere nieuwssite.
            Terechte opmerking, maar ik ken de site daar en daar ben je op zo'n ogenblikken beter niet aanwezig. Ik begrijp toruwens nog steeds niet hoe men daar met brandweerwagens bij kan.
            Voor wie met SD-1 is meegeweest even een duiding. Wie neuhaus-pralinenwinkel kent (vroeger apotheek Neuhaus), recht daar tegenover in de Passage du ... is het geweest.

            Wat echter niet weg neemt dat het van hieruit gezien erg vreemd, onrealistisch overkomt.
            Uit ervaring weet ik wel dat enkele foto's soms wel erg goed de slachtoffers kan helpen bij opzoeken van oorzaken, verzekeringsdisputen en dat is ook hulp.
            En ik hoor niet bij paparazzi, anders had ik er vandaag wel al foto's genomen, gisterenavond ook (inderdaad, ik heb wel een gsm en kom tot de vaststelling dat ik daar foto's kan mee nemen) want ik passeer er minimaal 'x per dag...

            Voor den HOF hoef ik het zeker ook niet te doen. Alhoewel ik dacht dat den HOF over kwaliteit ging en niet om curisoteiten, eendagsitems, ...
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • #7
              Re: Voor die ene keer dat ik mijn fototoestel niet mee heb

              Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
              Alhoewel ik dacht dat den HOF over kwaliteit ging en niet om curisoteiten, eendagsitems, ...
              Hoe kan je zelf met een foto in de Hall of Fame terechtkomen? Eenvoudig: door schitterende "eersteklas" foto's te posten in de verschillende subforums (Showcase, Foto-discussie, Fotobewerking,...). Wat soort camera je hebt of welke lenzen, jong of oud, beginner of gevorderde, het maakt hier helemaal niets uit: het resultaat telt!
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Voor die ene keer dat ik mijn fototoestel niet mee heb

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                Hoe kan je zelf met een foto in de Hall of Fame terechtkomen? Eenvoudig: door schitterende "eersteklas" foto's te posten in de verschillende subforums (Showcase, Foto-discussie, Fotobewerking,...). Wat soort camera je hebt of welke lenzen, jong of oud, beginner of gevorderde, het maakt hier helemaal niets uit: het resultaat telt!
                grt,bouk.
                Dat bedoel ik juist..Dat unieke moment heb je misschien gemist...
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • #9
                  Re: Voor die ene keer dat ik mijn fototoestel niet mee heb

                  Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                  Dat bedoel ik juist..Dat unieke moment heb je misschien gemist...
                  Hier se, een "uniek" gsm-moment....

                  Last edited by theokus; 19 maart 2010, 12:23.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Voor die ene keer dat ik mijn fototoestel niet mee heb

                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Hier se, een "uniek" gsm-moment....

                    Ja maar,da's een uniek model hé.
                    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Voor die ene keer dat ik mijn fototoestel niet mee heb

                      Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                      Ja maar,da's een uniek model hé.
                      Ja, zeker is ze dat
                      Ik maak me meer zorgen over de kwaliteit van het foto-apparaat in mijn gsm

                      (sorry voor de OT)
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment

                      Working...
                      X