Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verlaten parking

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verlaten parking


    Verlaten parking.
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

  • #2
    Re: Verlaten parking

    Je gaat hier voor symetrie maar hebt de perfectie jammer genoeg niet bereikt.
    Dat komt wellicht door het feit dat de parking afhelt naar links, iets waar jij niets aan kan doen maar wat wel afbreuk doet aan je doel.
    De verdere bewerking heeft niet mijn smaak, maar er zal wel publiek voor zijn.
    Over het algemeen genomen toch een foto waar je best tevreden over mag zijn.

    Comment


    • #3
      Re: Verlaten parking

      vind het wel een mooie, snap alleen die strepen op het wegdek niet.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Verlaten parking

        Bouk,

        Die strepen op de grond zijn het gevolg van de kruislichten die op palen staan boven de afdaken. Zoals je wel kan zien lopen die lijnen kruisgewijs. Die lijnen zijn ontstaan doordat de kruislichten doorheen de plastiek golfplaten stralen. De golfplaten hebben mos en andere bevuiling. Dit veroorzaakt de lijnen op de grond. Die lijnen zijn eigenlijk schaduwen.

        Daar is niets aan bijgewerkt. Het enige wat ik heb bijgewerkt is WB om het gele lecht van de kruisverlichting wat te minderen. En wat extra contrats gegeven.

        Dit is geen HDR.


        Groete Flash
        Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

        Comment


        • #5
          Re: Verlaten parking

          aha...bedankt Flash.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Verlaten parking

            Voor mij is dit een foto waar je wat langer naar kijkt en zoekt.
            Knap gezien in ieder geval.

            groetjes

            moniq
            groetjes, moniq (BD1321BE)

            A picture paints a thousand words

            Comment


            • #7
              Re: Verlaten parking

              Nou ik vind het wel iets spannends hebben. Mooi juist die strepen op de grond.
              En trek 'm eens wat rechter in Photoshop, ik heb een poging gewaagd maar dan verlies ik wat beeld.
              Zet je horizon recht en trek de hoeken d.m.v. hulplijnen zoveel mogelijk hetzelfde.
              Dan word ie al iets meer 'perfecter'?
              Succes

              Comment


              • #8
                Re: Verlaten parking

                Een opname met een speciale sfeer en aparte weergave. Een beetje surrealisme. Hou wel van extreme fotografie, progressief en creatief en behandel deze zelf ook. De horizon stond inderdaad niet recht. Heel goed maar kan mijn inziens nog anders/beter of wil je het realistisch houden? Een beetje onduidelijk.
                grt.hogteneer
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Verlaten parking

                  Niets zo triest als een verlaten parking, misschien een leegstaande café. Sfeer vind ik hier weer.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Verlaten parking

                    Ik ben hier publiek voor
                    Wat is dat in de rechter boven hoek ? van de zon ?

                    Groeten Dimitri Van de Velde

                    Comment


                    • #11
                      Re: Verlaten parking

                      Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri VdV Bekijk bericht
                      Wat is dat in de rechter boven hoek ? van de zon ?
                      Zon zal 't niet wezen, gezien de talrijke schaduwen van de kunstverlichting...
                      Als je die horizon nog recht krijgt vind ik het een zeer mooie impressie.

                      Palladio
                      You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Verlaten parking

                        Bedankt voor de tips, die wemeling rechtsboven is wat rook. Die extra uitkomt door de felle gele lichten.

                        Ik zal inderdaad wat meer op de geometrie moeten letten en de horizont rechten. Eigenaardig toch dat ik dat zelf niet zag van mijn eigen opname.

                        Het was de bedoeling om het wat wereldvreemd te maken, zo lag die parking er ook bij.

                        Groet, Flash
                        Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                        Comment

                        Working...
                        X