Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

exifview in Windows 7

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • exifview in Windows 7

    Ik Heb een nieuwe computer met Windows 7 maar mijn oude exifview werkt daar niet op dus heeft er al iemand een programma gevonden dat in een browser met een rechterklik de exif van een foto laat zien. 'k Heb al gezocht op Google, maar vind niet zo direct een geschikt programma.
    Groetjes Vicky

  • #2
    Re: exifview in Windows 7

    Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
    Ik Heb een nieuwe computer met Windows 7 maar mijn oude exifview werkt daar niet op dus heeft er al iemand een programma gevonden dat in een browser met een rechterklik de exif van een foto laat zien. 'k Heb al gezocht op Google, maar vind niet zo direct een geschikt programma.
    Opanda iexif doet dit voor mij in zowel de 32-bit alse de 64-bit Win 7
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

    Comment


    • #3
      Re: exifview in Windows 7

      Opanda werkt hier ook prima op Windows 7.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: exifview in Windows 7

        Bedankt Destn en Black Bandit. Het werkt prima met IE maar met Avant browser of Opera (die ik meestal gebruik ) helaas niet
        Groetjes Vicky

        Comment


        • #5
          Re: exifview in Windows 7

          Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
          Bedankt Destn en Black Bandit. Het werkt prima met IE maar met Avant browser of Opera (die ik meestal gebruik ) helaas niet
          Ja, dat moest je eerder gezegd hebben he.. je had het over Win 7 als OS

          /edit, even zoeken naar opera plugins?
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

          Comment


          • #6
            Re: exifview in Windows 7

            Werkt dus blijkbaar alleen in IE (en misschien in Firefox ?), werkt ook al niet in Chrome of Iron. Da's in 2010 wel maar flauw werk van Opanda hoor.....
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #7
              Re: exifview in Windows 7

              In Opera (10.5) zie de exif gegevens toch gewoon in de properties/eigenschappen van de foto?
              32 bit versie op 64Bit Win7
              j.
              A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
              Nikon stuff

              Comment


              • #8
                Re: exifview in Windows 7

                Oorspronkelijk geplaatst door jwllms Bekijk bericht
                In Opera (10.5) zie de exif gegevens toch gewoon in de properties/eigenschappen van de foto?
                32 bit versie op 64Bit Win7
                j.
                Bedankt voor de tip, dat wist ik niet
                Groetjes Vicky

                Comment


                • #9
                  Re: exifview in Windows 7

                  Oorspronkelijk geplaatst door jwllms Bekijk bericht
                  In Opera (10.5) zie de exif gegevens toch gewoon in de properties/eigenschappen van de foto?
                  32 bit versie op 64Bit Win7
                  j.
                  LOL... je moet het idd. niet verder zoeken dan waar het zou moeten zitten. Opera is niet van MS hé.
                  Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                  www.musicinframe.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: exifview in Windows 7

                    Is er dan geen browser-onafhankelijke exif-viewer ?
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • #11
                      Re: exifview in Windows 7



                      werkt zowel in Firefox als IE7/8 én op Win7
                      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                      Comment


                      • #12
                        Re: exifview in Windows 7

                        Wel beste tip die ik kan geven is Faststone Image Viewer : http://www.faststone.org/FSViewerDetail.htm

                        Telkens als ik m'n pc formatteer installeer ik deze boven de windows picture viewer.
                        Toont je fotos fullscreen, gewoon eens met je muispijl naar rechts gaan en toont alle exif-gegevens staan er

                        Als een foto fullscreen staat en als je op <enter> drukt komt een scherm met een overzichtelijke verkenner ook met exif gegevens (als je die wenst te gebruiken).

                        Comment


                        • #13
                          Re: exifview in Windows 7

                          Oorspronkelijk geplaatst door cossiemen Bekijk bericht
                          http://www.photome.de

                          werkt zowel in Firefox als IE7/8 én op Win7
                          Integration in the Microsoft Internet Explorer, Mozilla FireFox, ThunderBird, SeaMonkey, Netscape 9, Flock and Opera.

                          Ik zoek nog altijd een exif viewer die werkt met Safari op een PC.


                          Grtz, RF
                          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                          Comment


                          • #14
                            Re: exifview in Windows 7

                            http://www.softpedia.com/get/Multime...f-Viewer.shtml
                            deze al geprobeerd?

                            Comment

                            Working...
                            X