Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dreiging boven Santorini

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • dreiging boven Santorini

    mijn eerste digitale stapjes waren op Santorini,
    de fysieke stapjes zijn die dag onder de paraplu geëindigd



    groeten, frans
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Re: dreiging boven Santorini

    mooi opname, maar de dreiging wordt nogal opgeheven door de vrolijk kleurende voorgrond.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: dreiging boven Santorini

      Iets te veel voorgrond in deze foto. Was volgens mij beter geweest een paar stappen naar voor. Hij lijkt ook scheef te staan.

      Groeten
      Mipstoo

      Comment


      • #4
        Re: dreiging boven Santorini

        ik vind de foto prachtig zo, een heel mooi contrast tussen de fleurige en zonnige voorgrond en de donkere wolken 'k Kijk al uit naar onze vakantie einde volgende maand en 'k hoop dat er dan ook nog bloemen zijn
        Groetjes Vicky

        Comment


        • #5
          Re: dreiging boven Santorini

          Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
          ik vind de foto prachtig zo, een heel mooi contrast tussen de fleurige en zonnige voorgrond en de donkere wolken 'k Kijk al uit naar onze vakantie einde volgende maand en 'k hoop dat er dan ook nog bloemen zijn
          Iemand met een gelijkgestemd zieltje ! ik vond juist dat contrast ook zo mooi, en ook die massa bloemen, eigenlijk had ik er liever nog meer gehad zodat de "drukke" stadjes in de achtergrond nog petieteriger leken

          frans

          en in dat zonnetje was het heerlijk ... voor zolang het dan nog duurde
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: dreiging boven Santorini

            Heerlijke foto met mooi contrast
            Groetjes Hilde
            http://hildeg.smugmug.com/

            Comment


            • #7
              Re: dreiging boven Santorini

              Oorspronkelijk geplaatst door mipstoo Bekijk bericht
              Iets te veel voorgrond in deze foto. Was volgens mij beter geweest een paar stappen naar voor. Hij lijkt ook scheef te staan.

              Groeten
              Mipstoo
              Ik vind de voorkant mooie dan horizon , dat hij scheef staat kan je niet zien aan de horizon is immers geen vlak land

              Comment


              • #8
                Re: dreiging boven Santorini

                lekker zo laten zoals ie was, en de horizon is niet van het allerbelangrijkste belang..de plaat spreekt meer dan genoeg aan, om dit soort futiliteiten op te heffen..

                Comment


                • #9
                  Re: dreiging boven Santorini

                  Mooi contrast tussen voorgrond en de lucht
                  mvg,
                  Ludo V.

                  Comment


                  • #10
                    Re: dreiging boven Santorini

                    Zeer mooi in beeld gebracht , al zou ik een stuk onderaan weg doen, wel spijtig voor deze mooie rode bloemen, maar het komt de balans van de foto ten goede . . . mijn mening natuurlijk
                    Alle DiaShows: https://vimeo.com/album/191898

                    Comment


                    • #11
                      Re: dreiging boven Santorini

                      Ik vind de foto mooi in balans. Omwille van de bloemenpracht had ik waarschijnlijk ook een laag standpunt uitgeprobeerd maar ik ken de situatie niet en misschien zag je dan wel niets meer van de witte huisjes...
                      Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                      Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

                      Comment


                      • #12
                        Re: dreiging boven Santorini

                        Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
                        Ik vind de voorkant mooie dan horizon , dat hij scheef staat kan je niet zien aan de horizon is immers geen vlak land
                        Daarom ook dat het zo lijkt hé Ik heb ook die voorzichtige woordkeuze gebruikt omdat je het niet echt weet met zo'n glooiend en heuvelachtig landschap. Maar gevoelsmatig staat die voor mij een beetje scheef en het gevoel bij een foto is heel belangrijk

                        Groeten
                        Mipstoo

                        Comment


                        • #13
                          Re: dreiging boven Santorini

                          Ik ben het met al het bovenstaande eens en voel het dus botsen tot in mijn ballen, maar
                          misschien maakt dat de foto juist zo mooi.

                          Comment


                          • #14
                            Re: dreiging boven Santorini

                            Oorspronkelijk geplaatst door FrancisVK Bekijk bericht
                            Zeer mooi in beeld gebracht , al zou ik een stuk onderaan weg doen, wel spijtig voor deze mooie rode bloemen, maar het komt de balans van de foto ten goede . . . mijn mening natuurlijk

                            Helemaal niks mis met jouw mening hoor, je hebt wel gelijk want je ziet wat je bedoelt als je dat wat naar beneden gaat scrollen maar gevoelsmatig lap ik deze keer dat regeltje toch maar aan mijn laars.
                            Ook niks mis me he

                            frans
                            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                            Comment


                            • #15
                              Re: dreiging boven Santorini

                              Oorspronkelijk geplaatst door parrotman Bekijk bericht
                              Ik vind de foto mooi in balans. Omwille van de bloemenpracht had ik waarschijnlijk ook een laag standpunt uitgeprobeerd maar ik ken de situatie niet en misschien zag je dan wel niets meer van de witte huisjes...
                              Een lager standpunt maakte het geheel eigenlijk vlakker, beter voor een "vooral bloempjes foto" idd maar het maakte minder indruk vond ik.

                              Ik ging voor het contrast tussen voorgrond en achtergrond en bovendien was dit ook zowat het enige open plekje waar ik zo'n massa bloemen vond.

                              frans
                              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                              Comment

                              Working...
                              X