Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colruyt ECHT de goedkoopste .... ná melding

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Colruyt ECHT de goedkoopste .... ná melding

    Ik kocht onlangs voor mijn dochter zwarte printerinkt (Canon MP450 - inkt nr 51) bij een computerzaak in mijn dorp : prijs 24 Euro.
    Toevallig kom ik de volgende dag in Colruyt-Geel en zie daar de inkt voor 30,90 Euro !!!!
    Toch wel een groot verschil voor een keten die beweert de goedkoopste te zijn.
    Ik maak via de website van Colruyt melding van dit prijsverschil.
    Een paar dagen later krijg ik een "algemene" mail van Colruyt dat ze 5% extra koring geven op alle inktcartridges. (had volgens mij niets te maken met mijn melding)
    Nieuwsgierig als ik ben ga ik op hun site kijken naar de prijs van onze 51-cartridge en tot mijn verwondering zie ik 24 Euro staan ! Ze hebben dus hun prijs aangepast !
    Een paar dagen later krijg ik een brief in de bus van Colruyt + een waardebon van 1,25 Euro met dank voor mijn prijsverschilmelding.
    Toch tof van Colruyt vind ik.
    Ter info : gisteren in Carrefour gezien = 34,90 Euro ! Amaai !

  • #2
    Re: Colruyt ECHT de goedkoopste .... ná melding

    Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
    Ter info : gisteren in Carrefour gezien = 34,90 Euro ! Amaai !
    effe mailen.... wie weet.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Colruyt ECHT de goedkoopste .... ná melding

      **********
      Last edited by Guest13; 24 augustus 2010, 11:23. Reden: *************

      Comment


      • #4
        Re: Colruyt ECHT de goedkoopste .... ná melding

        Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
        Colruyt kan niet altijd weten welke de goedkoopste prijs is.. en daarom hebben ze een meldpunt ( en idd. ge krijgt dan 1.25 E ) en passen hunne prijs direct aan, anders dan bv. VDB, daar krijgt ge niks, na lang zagen soms krijgt GIJ het aan die prijs, maar hun prijzen aanpassen holla , dus ik ben ne fervente colruyt koper geworden en blijf dat.
        Lelijke winkel maar mooi mensen die er werken....
        Mooi > vult iedereen maar zelf in.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: Colruyt ECHT de goedkoopste .... ná melding

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Lelijke winkel maar mooi mensen die er werken....
          Mooi > vult iedereen maar zelf in.
          Voor ne mooie winkel moet ge natuurlijk extra betalen.
          De max is natuurlijk ne mooie winkel mét mooie mensen.
          Maar misschien een goeie vraag : wat is " mooi " ???

          Comment


          • #6
            Re: Colruyt ECHT de goedkoopste .... ná melding

            Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
            Voor ne mooie winkel moet ge natuurlijk extra betalen.
            De max is natuurlijk ne mooie winkel mét mooie mensen.
            Maar misschien een goeie vraag : wat is " mooi " ???
            Vriendelijke mensen Willy die het echt menen
            Mensen die nog graag hun job doen in deze barre tijden.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: Colruyt ECHT de goedkoopste .... ná melding

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Vriendelijke mensen Willy die het echt menen
              Mensen die nog graag hun job doen in deze barre tijden.
              Kom er net nog vandaan en kan dit alleen maar beamen.

              Comment


              • #8
                Re: Colruyt ECHT de goedkoopste .... ná melding

                Colruyt rules!
                5DmkIII en wat glas

                Comment


                • #9
                  Re: Colruyt ECHT de goedkoopste .... ná melding

                  Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Vriendelijke mensen Willy die het echt menen
                  Mensen die nog graag hun job doen in deze barre tijden.
                  Uit eigen ervaring kan ik dit ook beamen.
                  EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                  Comment


                  • #10
                    Re: Colruyt ECHT de goedkoopste .... ná melding

                    @ WillyB, een fijne klant ben jij, de computerzaak in uw dorp zal u zeer dankbaar zijn!
                    Gewone winkeliers die hun best doen voor hun klanten service te geven én bovendien een goeie prijs, worden door sommige van hun klanten "bedankt" met dit soort judasstreken! Wat heb je hiermee nu gewonnen, dat je dorpswinkel weer eens een deel van zijn klanten kwijt geraakt, terwijl jij bij hem toch al de beste prijs had?
                    Last edited by Carola; 17 maart 2010, 18:06.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Colruyt ECHT de goedkoopste .... ná melding

                      Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
                      @ WillyB, een fijne klant ben jij, de computerzaak in uw dorp zal u zeer dankbaar zijn!
                      Gewone winkeliers die hun best doen voor hun klanten service te geven én bovendien een goeie prijs te worden door sommige van hun klanten "bedankt" met dit soort judasstreken! Wat heb je hiermee nu gewonnen, dat je dorpswinkel weer eens een deel van zijn klanten kwijt geraakt, terwijl jij bij hem toch al de beste prijs had?
                      Hiermee volg ik volledig...

                      En er wordt weer gejuichd voor Colruyt omdat ze hun prijs verlaagd hebben. Zo makkelijk dat dat ging. Dan moet je je eens afvragen wat ze er voordien aan verdienden. Pure diefstal!! Of ga je nu beweren dat ze dat artikel ineens met verlies gaan verkopen...?

                      Mvg,
                      Frederic

                      Comment


                      • #12
                        Re: Colruyt ECHT de goedkoopste .... ná melding

                        das de enige winkel waar wij nog gaan winkelen eigelijk, het is er allemaal niet zo netjes nee, en van die mooie mensen heb ik nog niks gemerkt ma goed, ze hebben alles en gaat er aan de kassa altijd goed vooruit,de GB of carrefour heeft hier al lang afgedaan hoor
                        en ook een punt, ze zijn er overwegend een pak vriendelijker dan in de GB ,en dat is een heel opvallend verschil
                        http://www.jvs-photography.be/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Colruyt ECHT de goedkoopste .... ná melding

                          Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
                          @ WillyB, een fijne klant ben jij, de computerzaak in uw dorp zal u zeer dankbaar zijn!
                          Gewone winkeliers die hun best doen voor hun klanten service te geven én bovendien een goeie prijs, worden door sommige van hun klanten "bedankt" met dit soort judasstreken! Wat heb je hiermee nu gewonnen, dat je dorpswinkel weer eens een deel van zijn klanten kwijt geraakt, terwijl jij bij hem toch al de beste prijs had?
                          Wat ik hiermee bereikt heb ?
                          - Ik blijf gewoon in mijn plaatselijke pc-winkel kopen,
                          - ik heb een waardebon van 1,25 Euro ontvangen,
                          - én de klanten van Colruyt betalen voortaan ook minder, of komen zelfs bij mijn winkel kopen omdat ze weten hoe de vork aan de steel zit.
                          Dus simpel : 3 maal winst beste Carola !!! of niet soms ?

                          Comment


                          • #14
                            Re: Colruyt ECHT de goedkoopste .... ná melding

                            Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
                            @ WillyB, een fijne klant ben jij, de computerzaak in uw dorp zal u zeer dankbaar zijn!
                            Gewone winkeliers die hun best doen voor hun klanten service te geven én bovendien een goeie prijs, worden door sommige van hun klanten "bedankt" met dit soort judasstreken! Wat heb je hiermee nu gewonnen, dat je dorpswinkel weer eens een deel van zijn klanten kwijt geraakt, terwijl jij bij hem toch al de beste prijs had?
                            Carolaatje toch
                            Wie heeft de dorps-winkel de nek omgedraaid?
                            Dat zijn toch net de grootwarenhuizen.
                            Als reactie daarop hebben ze hun prijzen aangepast (min of meer)
                            of zijn gewoon gestopt.

                            Maar het tij is aan 't keren.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #15
                              Re: Colruyt ECHT de goedkoopste .... ná melding

                              Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                              Wat ik hiermee bereikt heb ?
                              - Ik blijf gewoon in mijn plaatselijke pc-winkel kopen,
                              - ik heb een waardebon van 1,25 Euro ontvangen,
                              - én de klanten van Colruyt betalen voortaan ook minder, of komen zelfs bij mijn winkel kopen omdat ze weten hoe de vork aan de steel zit.
                              Dus simpel : 3 maal winst beste Carola !!! of niet soms ?
                              Ge snapt blijkbaar niet dat ge met uw "actie" uwe plaatselijke handelaar ne schone pad in de korf hebt gezet! Als ge eens wist welke de financiële inspanning hij moet om dit aan deze prijs aan te bieden, tegenover een grootgrutter zoals Colruyt met zijn massa-afname. Verwacht niet dat uw plaatselijke handelaar U dankbaar zal zijn met de ongelijke concurrentie waarmee gij hem nu opgezadeld hebt!

                              Elke medaille heeft twee kanten. Velen willen de hemel voor niks, het onderste uit de kan ... daarbij hebben ze alleen nog oog voor hunne hoogstpersoonlijke portommonaie, de gevolgen van hun daden ontgaat hen, of zien ze liever niet onder ogen.

                              Comment

                              Working...
                              X