Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

online fotoalbum/site

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • online fotoalbum/site

    Ik wil graag een online fotoalbum maken nu vraag ik mij af wat is zoal goed, praktisch,enz....

    Pbase,flickr?

    Iemand ervaringen en suggesties?
    Canon 5DmkII /Canon 70-200 2.8IS / Canon 16-35 2.8 /sigma 15mm fisheye / Canon 24-105L / Canon Speedlite 430EX II / Manfrotto 190XB PRO / Manfrotto 460MG HEAD

  • #2
    Re: online fotoalbum/site

    Ik vind picasa heel handig
    om foto's op te laden en te delen met familie en vrienden

    nadeel is misschien dat je dan het programma ook moet installeren. Niet dat er iets mis is met het programma maar misschien heb je al een andere workflow

    Comment


    • #3
      Re: online fotoalbum/site

      voor picasa moet je niet echt het programma installeren, hoogstens een plugin.

      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

      Comment


      • #4
        Re: online fotoalbum/site

        ha dat wist ik niet
        weer iets bijgeleerd, maar je hebt wel een Google account nodig denk ik ?
        Je krijgt 1 gigabyte gratis, maar als je met picasa upload dan kan je eenvoudig comprimeren en kan je er wel veel meer foto's kwijt, hangt natuurlijk van de toepassig af is het voor vrienden of is het professioneel?
        Ook worden je foto's automatisch gesynchroniseerd, dus als je ze bewerkt op je computer wordt het ook aangepast op je Google account.
        Het programma is alleszins wel een aanrader als je nog geen programma hebt om foto's te beheren.

        met picasa is het volgens mij wel moeilijk om een foto op dit forum te krijgen, ik heb al een paar keer gelezen dat mensen daar problemen mee hadden.

        Comment


        • #5
          Re: online fotoalbum/site

          Je kan vanuit picasaweb hier foto's plaatsen:
          Forum voor technische discussies die met digitale fotografie te maken hebben, en voor het tonen van fotografische tips & trucs.
          Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

          Comment


          • #6
            Re: online fotoalbum/site

            Nu lijkt het al meer een topic dat mij vooruit helpt

            bedankt

            Comment


            • #7
              Re: online fotoalbum/site

              hehe :-)

              mij heeft het ook goed geholpen hoor!
              Canon 5DmkII /Canon 70-200 2.8IS / Canon 16-35 2.8 /sigma 15mm fisheye / Canon 24-105L / Canon Speedlite 430EX II / Manfrotto 190XB PRO / Manfrotto 460MG HEAD

              Comment


              • #8
                Re: online fotoalbum/site

                Ik heb goede ervaringen met flickr .. (en ik denk niet dat ik de enige ben )
                Niks dan lof.. je kan gratis of betalend account aanmaken.

                Succes!

                Comment


                • #9
                  Re: online fotoalbum/site

                  JAlbum
                  David Leemans
                  Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: online fotoalbum/site

                    Oorspronkelijk geplaatst door Freaky_87 Bekijk bericht
                    Ik heb goede ervaringen met flickr .. (en ik denk niet dat ik de enige ben )
                    Niks dan lof.. je kan gratis of betalend account aanmaken.

                    Succes!
                    Ik krijg reacties dat sommigen de link naar je foto's op Flickr niet kunnen openen.Iemand daar ook problemen mee?

                    Comment


                    • #11
                      Re: online fotoalbum/site

                      Voor albums zou ik ook eerder naar picasa neigen (wij gebruiken het voor onze chiro), voor enkele foto's flickr of deviantart.
                      Maar voor albums ken ik geen betere site als picasa, je kan een enorm aantal foto's tegelijk uploaden en ze ook mooi organiseren.

                      Comment

                      Working...
                      X