Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bedrogen bij ING

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bedrogen bij ING

    Ga ik daarnet bij de lokale ING bank een cash storting doen op mijn rekening, via de automaat, geeft dat ding aan dat ik 1250€ heb ingevoerd. Terwijl ik, na 4 keer natellen gisteren, 400% zeker weet dat het 1350€ was. Er was ook geen mogelijkheid om deze verrichting te annuleren eens het geld in de automaat zat... toen ik dat wel probeerde gaf het scherm te kennen dat er een aantal twijfelachtige biljetten tussen zaten.

    "Wat is dat voor zever", dacht ik... dus ik spreek een bediende aan. Zegt die doodleuk dat het dan toch wel 1250€ zal zijn... "Het machien zal toch wel juist geteld hebben hè meneer!"

    Wat nu?
    Last edited by Galdie; 21 maart 2010, 06:25.


  • #2
    Re: Bedrogen bij ING

    gewoon het ing kantoor contacteren. uw twijfelachtige briefjes zullen appart zitten en kunnen nagezien worden
    nikon D300 en Nikon D300s met 18-70mm + 70-300mm + Tamron 90mm macro 1:1 + 10-20 sigma + 10.5 FE nikon + 17-70 macro sigma + 2x sb800
    http://users.pandora.be/kdk/ voor mijn onderwaterfoto's

    Comment


    • #3
      Re: Bedrogen bij ING

      Dat heb ik gedaan, maar toen kreeg ik een lomp antwoord...

      Comment


      • #4
        Re: Bedrogen bij ING

        Oorspronkelijk geplaatst door Galdie Bekijk bericht
        Er was ook geen mogelijkheid om deze verrichting te annuleren eens het geld in de automaat zat...
        te vroeg op OK gedrukt!
        vind trouwens de titel misleidend.
        grt,bouk.
        Last edited by bouk; 16 maart 2010, 11:36.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Bedrogen bij ING

          Oorspronkelijk geplaatst door Galdie Bekijk bericht
          Dat heb ik gedaan, maar toen kreeg ik een lomp antwoord...
          Hollanders he
          (Sorry voor deze flauwe grap)

          Maar hoe kan je dit nu oplossen?
          Klacht indienen? Gaat dat niet?
          Ombudsman van een of andere organisatie.
          Probeer nog een keer via een afspraak met de directeur?
          Als er foute biljetten tussen zouden zitten dan WETEN ze dat....
          Kan ook een fout aan het machien zijn he > niet alle biljetten ingelezen.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Bedrogen bij ING

            valse biljetten is altijd inbeslagname en pech voor de eigenaar....
            Canon 5DmkII /Canon 70-200 2.8IS / Canon 16-35 2.8 /sigma 15mm fisheye / Canon 24-105L / Canon Speedlite 430EX II / Manfrotto 190XB PRO / Manfrotto 460MG HEAD

            Comment


            • #7
              Re: Bedrogen bij ING

              Oorspronkelijk geplaatst door Galdie Bekijk bericht
              Dat heb ik gedaan, maar toen kreeg ik een lomp antwoord...
              Hoe het ook afloopt, bye-bye met het handje. ING is één van de minst klantvriendelijke banken. Dat is tenminste mijn ervaring.

              Mvg.
              Robert
              Mvg.
              Robert
              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

              Comment


              • #8
                Re: Bedrogen bij ING

                Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                Hoe het ook afloopt, bye-bye met het handje. ING is één van de minst klantvriendelijke banken. Dat is tenminste mijn ervaring.

                Mvg.
                Robert
                Ben zelf al ongeveer 165 jaar bij KBC....
                Die helpen u waar ze kunnen dat is toch mijn ervaring.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: Bedrogen bij ING

                  Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Ben zelf al ongeveer 165 jaar bij KBC....
                  das knap Theo:

                  KBC Groep is een Belgische bankverzekeringsgroep, opgericht in 1998 door de fusie van drie Belgische financiële instellingen: Kredietbank, ABB-verzekeringen en CERA-Bank.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bedrogen bij ING

                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Ben zelf al ongeveer 165 jaar bij KBC....
                    Die helpen u waar ze kunnen dat is toch mijn ervaring.
                    Mijn ervaring: ze helpen je zeker ook om je portemonnee wat lichter te maken.
                    Ik heb ooit een week of drie een zichtrekening gehad bij KBC, het enige wat ik op bijna alle uittreksels tegenkwam was: "bijdrage voor....." . Dan maar snel overgeschakeld op een Argenta zichtrekening. Nooit nog het woord "bijdrage" tegengekomen.
                    Ik heb nu nog een gelukkig weldra aflopende belegging bij die gasten, nooit enig nieuws over de evolutie van die belegging (tenzij ik er zelf om vroeg), maar wel elk jaar een nieuwjaarsbrief: een A3 blad vooraan en achteraan volbedrukt met de nieuwe "tarieven".
                    Krijg er zo één voor de beleggingsrekening en één voor de daaraan gekoppelde zichtrekening.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bedrogen bij ING

                      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Mijn ervaring: ze helpen je zeker ook om je portemonnee wat lichter te maken.
                      Ik heb ooit een week of drie een zichtrekening gehad bij KBC, het enige wat ik op bijna alle uittreksels tegenkwam was: "bijdrage voor....." . Dan maar snel overgeschakeld op een Argenta zichtrekening. Nooit nog het woord "bijdrage" tegengekomen.
                      Ik heb nu nog een gelukkig weldra aflopende belegging bij die gasten, nooit enig nieuws over de evolutie van die belegging (tenzij ik er zelf om vroeg), maar wel elk jaar een nieuwjaarsbrief: een A3 blad vooraan en achteraan volbedrukt met de nieuwe "tarieven".
                      Krijg er zo één voor de beleggingsrekening en één voor de daaraan gekoppelde zichtrekening.
                      OK.
                      Geld is belangrijk natuurlijk maar ook niet alles he nete.
                      Ik krijg ook wat terug op menselijk vlak en dat telt voor mij ook.

                      MAAR het kan ook gedwongen of spontaan respect zijn als ze mijn rekening zien
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bedrogen bij ING

                        Oorspronkelijk geplaatst door Galdie Bekijk bericht
                        Ga ik daarnet bij de lokale ING bank een cash storting doen op mijn rekening, via de automaat, geeft dat ding aan dat ik 1250€ heb ingevoerd. Terwijl ik, na 4 keer natellen gisteren, 400% zeker weet dat het 1350€ was.
                        Wie steekt er nu geld in de spleet van een automaat?
                        Geld eruithalen dat versta ik nog ,maar voor een storting in cash hoe klein ook ga je toch best naar het loket
                        Nikon D7100,een hoopje glas en een flitserke

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bedrogen bij ING

                          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          OK.

                          MAAR het kan ook gedwongen of spontaan respect zijn als ze mijn rekening zien
                          Dat is het natuurlijk, hoe kan ik nu zo dom zijn ?
                          Last edited by nete; 16 maart 2010, 12:53.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bedrogen bij ING

                            Oorspronkelijk geplaatst door Pechje Bekijk bericht
                            maar voor een storting in cash hoe klein ook ga je toch best naar het loket
                            zijn die loketten s,nachts dan ook open?
                            niet iedereen wil s,nachts met geld in huis zitten hoor.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bedrogen bij ING

                              Oorspronkelijk geplaatst door Pechje Bekijk bericht
                              Wie steekt er nu geld in de spleet van een automaat?
                              Geld eruithalen dat versta ik nog ,maar voor een storting in cash hoe klein ook ga je toch best naar het loket
                              Euh... laatst nog eens in een van de grotere modern ingericht kantoren geweest?
                              Wélk loket?

                              Maar goed, ik heb ondertussen wat rondgebeld. Naar het kantoor in kwestie zelf. Ze zijn aan het nakijken of en waar er een fout gebeurd is. Maar dat kan alleen de kassier van het kantoor blijkbaar... en die was er nu niet.

                              Ik werd wel zeer vriendelijk te woord gestaan. Dus ik denk dat het eerder ligt aan wie je voor hebt, dan wel welke bank het is. Dat is met fotowinkels en verkopers ook zo hè!

                              Comment

                              Working...
                              X