Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het hol van de leeuw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het hol van de leeuw

    Vanop de Pointe du Penhir in Bretagne zie je dit vreemde rotseiland met een enorm gapend gat in het midden. Gevaarlijke plek ook voor zeilers door de onderstroom.



  • #2
    Re: Het hol van de leeuw

    Jammer dat deze niet wat meer aandacht krijgt want ik vind 'm wel geslaagd. Mooie compositie vooral. Ik zie hier veel foto's passeren met een ronduit ongeïnspireerde compo (wat vaak het probleem is met landschapsfotografie, vind ik), en dan is deze een welkome originele afwisseling. Mooi dus.

    Er is precies wel iets met kwaliteit van de foto op m'n scherm. Misschien te hard verscherpt?
    equipment: camera's, lenses & some imagination

    Comment


    • #3
      Re: Het hol van de leeuw

      Oorspronkelijk geplaatst door SeaSquid Bekijk bericht
      Jammer dat deze niet wat meer aandacht krijgt want ik vind 'm wel geslaagd. Mooie compositie vooral. Ik zie hier veel foto's passeren met een ronduit ongeïnspireerde compo (wat vaak het probleem is met landschapsfotografie, vind ik), en dan is deze een welkome originele afwisseling. Mooi dus.

      Er is precies wel iets met kwaliteit van de foto op m'n scherm. Misschien te hard verscherpt?
      Foto lijkt mij getrokken in nogal hard middaglicht.
      Ik ben niet zo'n fan.


      Mvg
      Ik ben gek op werken. Kan er urenlang gefascineerd naar kijken.

      Comment


      • #4
        Re: Het hol van de leeuw

        Ik vind dit juist wel mooi met dit hard licht!
        Die rotseiland lekker contrastrijk, mooi opvallend, wat ook de bedoeling is!
        En het vaste land wat lichter van kleur door de mist!
        Mooie diepte ook in je foto.
        Gr Pascale
        Eerlijkheid duurt het langst!!
        Mijn website: http://www.degrafon.be/

        Comment

        Working...
        X