Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograferen op Fra luchthaven van winkel --> politie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotograferen op Fra luchthaven van winkel --> politie

    Ik was deze week op de luchthaven in Frankfurt en kijk zoals steeds eens rond in de elektronciazaak. Niet om te kopen uiteraard met hun belachelijk hoge prijzen maar om de nieuwe gadgets etc eens te zien en voelen.
    Er was een man van de Oekraïne die met zijn gsm een foto nam van de etalage waar de GSM's en compact camera's lagen. Het dienstmeisje werd hier ongelooflijk kwaad door en begon te dreigen met de politie omdat foto's nemen van hun etalage niet toegelaten was.
    De man stond dus NIET in hun winkeltje maar op de concours.
    Ik denk dan: laat de politie maar komen want sinds wanneer kan men verbieden hiervan een foto te nemen???? Het meisje stond trouwens niet op de foto.

    Wat denken jullie in deze?

  • #2
    Re: Fotograferen op Fra luchthaven van winkel --> politie

    Ik heb iets gelijkaardigs meegemaakt twee jaar geleden in een tijdschriftenwinkel in een station in Lyon. Ik wou een foto nemen van mijn echtgenote, en direkt kwam er iemand uitziend als security agent om te zeggen dat ik geen foto's mocht nemen.

    Comment


    • #3
      Re: Fotograferen op Fra luchthaven van winkel --> politie

      Mijn sporttas kwam in Barcelona volledig stukgescheurd en ledig op de band. Kledingsstukken waren eruit en kwamen wat later op de band. Ik nam er een foto van als bewijsstuk. Er kwam iemand van de security op me af en ik moest de foto's onmiddellijk wissen (hij had waarschijnlijk nog niet van een recovery-tool gehoord), zoniet zou hij de politie erbij roepen.
      Mijn beschadigde bagage mocht ik enkel fotograferen buiten het luchthavengebouw .

      Vorige week op Zaventem stond een amateurfotograaf in de grote hall met zijn toestel op statief foto's te maken. Niemand van de security die hem aansprak.

      Morgenvroeg vertrek ik van Schiphol naar Panama. 'k Zal mijn compactje maar in de handbagage laten zitten.

      Comment

      Working...
      X