Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schumi ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Schumi ?

    Gene vette he

    En de wagen van Vettel heeft nu problemen....
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Schumi ?

    tja,nieuwe wagen,een paar jaar op pensioen geweest!
    idd vettel gepasseerd door alonso en massa!
    shumi is in ieder geval de snelste gepensioneerde die ik ken zulle!
    grts; M

    Comment


    • #3
      Re: Schumi ?

      Oorspronkelijk geplaatst door meuwi Bekijk bericht
      tja,nieuwe wagen,een paar jaar op pensioen geweest!
      idd vettel gepasseerd door alonso en massa!
      shumi is in ieder geval de snelste gepensioneerde die ik ken zulle!
      Haha jaja, eigenlijk doet hij het goed he meuwi.
      Vettel had vorige jaar dezelfde problemen hoor ik via de BBC.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Schumi ?

        Schumi heeft volgens mij een prima grote prijs gereden. De 6de plaats is meer dan behoorlijk als je ziet dat de wagen nog niet op het niveau van de Ferrari's, Red Bull's en McLaren's staat.
        GO ON...BE A TIGER!!!

        Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

        Comment


        • #5
          Re: Schumi ?

          Oorspronkelijk geplaatst door fcr-boy Bekijk bericht
          Schumi heeft volgens mij een prima grote prijs gereden. De 6de plaats is meer dan behoorlijk als je ziet dat de wagen nog niet op het niveau van de Ferrari's, Red Bull's en McLaren's staat.
          Zeker.
          Vermoed wel dat Ferrari dit jaar moeilijk zal zijn te kloppen.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Schumi ?

            dat ging iedereen wel weten he dat hij de eerste koersen zeker moeite gaat hebben om een podiumplaats te rijden
            en dan direct ferrari 1 en 2, tzal hard aankomen voor hem
            ik kan altijd wel op twee paarden wedden ferrari of schumacher
            vroeger heb ik vele seizoenen de twee samen moeten nemen
            maar vandaag hangt de ferrari vlag bovenaan
            schumacher zal nog wel herrijzen, laat de gepensioneerden eerst hun bingokaarten vol hebben en dan zal hij er wel staan

            groetjes
            Nikon D7200 + Nikon D3000 + Canon TX

            Comment


            • #7
              Re: Schumi ?

              De problemen bij Vettel kwamen vooral dor het nieuwe uitlaatsysteem, dat nog niet volledig op punt staat. Daar zullen ze, Red Bull kennende, toch wel gauw met een oplossing voor komen.
              Op naar het volgende mankementje zeker?

              Comment


              • #8
                Re: Schumi ?

                Oorspronkelijk geplaatst door KriVa Bekijk bericht
                De problemen bij Vettel kwamen vooral dor het nieuwe uitlaatsysteem, dat nog niet volledig op punt staat. Daar zullen ze, Red Bull kennende, toch wel gauw met een oplossing voor komen.
                Op naar het volgende mankementje zeker?
                Juist, had ik ook al gehoord (BBC).
                Eigenlijk jammer.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: Schumi ?

                  Red bull kan volgens mij, mits kleine aanpassingen, de concurrentie zeker aangaan met Ferrari. Zonder die pech had Vettel altijd die eerst gp gewonnen.
                  GO ON...BE A TIGER!!!

                  Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

                  Comment


                  • #10
                    Re: Schumi ?

                    Er is ooit een tijd geweest dat ik alle F1 wedstrijden bekeek. Maar tegenwoordig ...geeeeuw. Wat een steriele bedoening.
                    Ik denk nog met weemoed terug aan de heroische duels van bvb. René Arnoux en Gilles Vileneuve. Schitterende inhaalmaneuvers, die je tegenwoordig nog maar zelden ziet.
                    Homo Sapiens Pentaxiensis

                    Comment


                    • #11
                      Re: Schumi ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Peter K Bekijk bericht
                      Er is ooit een tijd geweest dat ik alle F1 wedstrijden bekeek. Maar tegenwoordig ...geeeeuw. Wat een steriele bedoening.
                      Ik denk nog met weemoed terug aan de heroische duels van bvb. René Arnoux en Gilles Vileneuve. Schitterende inhaalmaneuvers, die je tegenwoordig nog maar zelden ziet.
                      Klopt, maar toch blijf ik kijken (ook als ik er om 4 uur moet voor opstaan).
                      Pironi/Villeneuve in de GP van Canada als ik mij goed herinner.... 2 Ferraris die met risico op ongevallen streden voor de overwinning, ik denk dat er nu snel via radio een stokje zou voor gestoken worden.
                      bye, Maurice
                      https://on4bam.com/
                      Nikon D7500

                      Comment


                      • #12
                        Re: Schumi ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Peter K Bekijk bericht
                        Er is ooit een tijd geweest dat ik alle F1 wedstrijden bekeek. Maar tegenwoordig ...geeeeuw. Wat een steriele bedoening.
                        Ik denk nog met weemoed terug aan de heroische duels van bvb. René Arnoux en Gilles Vileneuve. Schitterende inhaalmaneuvers, die je tegenwoordig nog maar zelden ziet.
                        Zo ver moet je zelfs niet terug ,Senna, Prost, Mansell dat waren nog eens duels en in de regen was het helemaal af.
                        En in die tijd was nog alles handgeschakeld zonder al teveel snufjes, dat waren nog eens piloten nu zijn het de wagens die het moeten doen ....
                        Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: Schumi ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk bericht
                          Zo ver moet je zelfs niet terug ,Senna, Prost, Mansell dat waren nog eens duels en in de regen was het helemaal af.
                          En in die tijd was nog alles handgeschakeld zonder al teveel snufjes, dat waren nog eens piloten nu zijn het de wagens die het moeten doen ....
                          Inderdaad, tot dan stond ik er ook speciaal voor op.. Nu kijk ik met moeite nog naar formule 1, geef mij maar MotoGP
                          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                          Comment


                          • #14
                            Re: Schumi ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                            Inderdaad, tot dan stond ik er ook speciaal voor op.. Nu kijk ik met moeite nog naar formule 1, geef mij maar MotoGP
                            Idd MotoGP heeft veel meer actie, ze zouden beter diene Bernie eruit halen
                            Wat gaat hij volgend jaar verzinnen, moters voor een gans seizoen en geen pitstops meer
                            Flickr

                            Comment


                            • #15
                              Re: Schumi ?

                              de toekomst......de auto's worden bestuurt met een Joystick vanuit de pits.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X