Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

rumours: telenet komt met nieuwe digicorder-software

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • rumours: telenet komt met nieuwe digicorder-software

    kloppen deze "rumours"
    iemand die al ontvangen?

  • #2
    Re: rumours: telenet komt met nieuwe digicorder-software

    In hun laatste nieuwsbrief was er idd sprake van een nieuwe interface.
    In welke mate er dan ook nieuwe digicoder-software is, weet ik niet.

    Fuji FinePix S100fs

    Comment


    • #3
      Re: rumours: telenet komt met nieuwe digicorder-software

      Ze zouden ook eens de software van hun HD digiboxen mogen aanpassen. Als een digibox nu via UTP-kabel (zgn."ethernet" link) verbonden is met een router, dan verschijnt die digibox niet in het netwerk dat zichtbaar wordt op de PC. De interactiviteit, waarvoor Telenet zo graag reclame maakt, is op die manier niet te benutten.
      Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

      Comment


      • #4
        Re: rumours: telenet komt met nieuwe digicorder-software

        Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
        Ze zouden ook eens de software van hun HD digiboxen mogen aanpassen. Als een digibox nu via UTP-kabel (zgn."ethernet" link) verbonden is met een router, dan verschijnt die digibox niet in het netwerk dat zichtbaar wordt op de PC. De interactiviteit, waarvoor Telenet zo graag reclame maakt, is op die manier niet te benutten.
        En welk nut zou je eraan hebben die Digibox vanop je pc te kunnen zien in het netwerk?
        De interactiviteit waar ze tot op heden reclame over maakt is vanop de Digicorder of Digibox en deze werkt ook zoals ze beloven (al blijft de boel soms wel eens hangen).

        De nieuwe interactiviteit dat ze nu aankondigen (eigenlijk bediening op afstand) is anders wel mooi meegenomen.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: rumours: telenet komt met nieuwe digicorder-software

          Oorspronkelijk geplaatst door RuZ Bekijk bericht
          In hun laatste nieuwsbrief was er idd sprake van een nieuwe interface.
          In welke mate er dan ook nieuwe digicoder-software is, weet ik niet.

          http://telenet.be/2674/0/1/nl/thuis/.../digimenu.html
          't Ziet er inderdaad goed uit, hopelijk werkt het ook wat sneller dan nu.


          Grtz, RF
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: rumours: telenet komt met nieuwe digicorder-software

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            En welk nut zou je eraan hebben die Digibox vanop je pc te kunnen zien in het netwerk?
            De interactiviteit waar ze tot op heden reclame over maakt is vanop de Digicorder of Digibox en deze werkt ook zoals ze beloven (al blijft de boel soms wel eens hangen).
            De digibox heb ik voor mijn dochter online bij Telenet besteld en afgehaald in een computerzaak in haar buurt. De verkoper zei dat de Telenet paketten op maat worden samengesteld. Omdat mijn dochter reeds Telenet internet had (via een kabelmodem met 1 UTP-aansluiting), veronderstelde ik dat in de gepersonaliseerde doos een tweede modem zou zitten (ofwel een identieke ofwel eentje met 2 UTP-poorten ter vervanging van de eerste modem), doch daarin bevonden zich alleen UTP-kabels.
            In de Telenet documentatie wordt echter o.a. gesproken over switches. Vermits een router meer mogelijkheden heeft dan een switch, dacht ik dat zo'n router ook bruikbaar zou zijn om het signaal van de kabelmodem door te sturen naar (de PC en) de digibox, maar blijkbaar werkt dat niet. Vermits een router de oorspronkelijke IP-adressen verandert (en evt. nog firewall beveiliging, no ping response ... toepast) wilde ik hem voor de digibox-poort in DMZ-modus (demilitarized zone) laten werken, maar de eerste vereiste daarvoor is natuurlijk dat je de digibox in het netwerk kunt zien.
            Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

            Comment


            • #7
              Re: rumours: telenet komt met nieuwe digicorder-software

              @jazzer: ik kreeg gratis een switch mee om een signaal naar mijn digicorder te sturen. (switch zit voor router)

              Er komt idd een nieuwe interface, en vanaf april zouden we de digicorder kunnen programmeren vanop de tv.be website.
              Maarten
              Canon 40D + en wat glas

              Comment


              • #8
                Re: rumours: telenet komt met nieuwe digicorder-software

                Oorspronkelijk geplaatst door maarten77b Bekijk bericht

                Er komt idd een nieuwe interface, en vanaf april zouden we de digicorder kunnen programmeren vanop de tv.be website.
                Of van op een iPhone.

                Comment


                • #9
                  Re: rumours: telenet komt met nieuwe digicorder-software

                  Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                  kloppen deze "rumours"
                  iemand die al ontvangen?
                  Ja

                  is me verteld door kennis die er werkt

                  Comment


                  • #10
                    Re: rumours: telenet komt met nieuwe digicorder-software

                    Oorspronkelijk geplaatst door maarten77b Bekijk bericht
                    @jazzer: ik kreeg gratis een switch mee om een signaal naar mijn digicorder te sturen. (switch zit voor router)

                    Er komt idd een nieuwe interface, en vanaf april zouden we de digicorder kunnen programmeren vanop de tv.be website.
                    Hé Maarten leg dat eens uit, 'k versta dat niet goed.
                    Lijkt me wel interessant te zijn.


                    Grtz, RF
                    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment


                    • #11
                      Re: rumours: telenet komt met nieuwe digicorder-software

                      meer info op http://www.tv.be/programmeer-digicorder
                      --
                      Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                      Comment


                      • #12
                        Re: rumours: telenet komt met nieuwe digicorder-software

                        Pff... niks voor mij, dan staat die harde schijf daar 24 uur per dag te draaien. Hier gaat de digicorder uit als we gaan slapen, dat gereutel in een stil huis irriteert me.
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • #13
                          Re: rumours: telenet komt met nieuwe digicorder-software

                          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                          Pff... niks voor mij, dan staat die harde schijf daar 24 uur per dag te draaien. Hier gaat de digicorder uit als we gaan slapen, dat gereutel in een stil huis irriteert me.
                          Mijn digicorder staat altijd aan en die maakt helemaal geen " gereutel" hoor.

                          Comment


                          • #14
                            Re: rumours: telenet komt met nieuwe digicorder-software

                            Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                            Mijn digicorder staat altijd aan en die maakt helemaal geen " gereutel" hoor.
                            heb hier de oude digicorder en de HD digicorder, de oude is idd toch een lichte levenmaker
                            Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII

                            Comment


                            • #15
                              Re: rumours: telenet komt met nieuwe digicorder-software

                              Oorspronkelijk geplaatst door maarten77b Bekijk bericht
                              Er komt idd een nieuwe interface, en vanaf april zouden we de digicorder kunnen programmeren vanop de tv.be website.
                              En weer betalen voor die "service" ook zeker?
                              Ik zie al uit naar april hoor.

                              Comment

                              Working...
                              X