Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beperkte Dof

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beperkte Dof

    Groetjes Hilde
    http://hildeg.smugmug.com/

  • #2
    Re: Beperkte Dof

    Knappe compo, maar vind de DOF iets te 'beperkt'
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

    Comment


    • #3
      Re: Beperkte Dof

      Knappe compositie van de foto. De scherptediepte is voor mij iets te klein. Ik heb ook de indruk dat deze net voor de neus van het beest ligt ipv erop.....
      Photoshop en The Gimp voor beginners

      Comment


      • #4
        Re: Beperkte Dof

        vind dit een zalige foto, heb geen flauw idee naar wat ik hier zit te kijken, en juist dat vind ik zo intrigerend.

        groetjes
        hilde
        groetjes
        hilde

        Comment


        • #5
          Re: Beperkte Dof

          Hey dag Hilde
          Ik vind dit geslaagd. Door de gebruikte DoF is het inderdaad niet erg duidelijk waar we naar kijken, en dat is ook niet altijd nodig. Waarschijnlijk is het de kop van een insect of een rups of zo, maar het zou net zo goed een blik op de stamper van een speciale bloem kunnen zijn. Intrigerend dus. Misschien hoort hij ook wel thuis in abstract? ;-)
          Wat de DoF betreft, ook die vind ik geslaagd. Misschien niet volgens de klassieke regeltjes, maar... regeltjes zijn er om niet altijd te volgen Anders komen we nooit tot iets origineels.
          Marleen
          It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
          http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

          Comment


          • #6
            Re: Beperkte Dof

            Oorspronkelijk geplaatst door Marl1 Bekijk bericht
            Hey dag Hilde
            Ik vind dit geslaagd. Door de gebruikte DoF is het inderdaad niet erg duidelijk waar we naar kijken, en dat is ook niet altijd nodig. Waarschijnlijk is het de kop van een insect of een rups of zo, maar het zou net zo goed een blik op de stamper van een speciale bloem kunnen zijn. Intrigerend dus. Misschien hoort hij ook wel thuis in abstract? ;-)
            Wat de DoF betreft, ook die vind ik geslaagd. Misschien niet volgens de klassieke regeltjes, maar... regeltjes zijn er om niet altijd te volgen Anders komen we nooit tot iets origineels.
            Marleen
            hier volg ik helemaal ,want dat is juist de bedoeling van zeer beperkte DOF ,en ik zag direct wat het was (als ik het juist heb natuurlijk ,anders sta ik hier voor aap)kopje van een rups ,mooi gedaan en ook creatief

            Comment


            • #7
              Re: Beperkte Dof

              Apart
              Groetjes Hendrika

              Comment


              • #8
                Re: Beperkte Dof

                mooi om naar te kijken

                Comment

                Working...
                X