Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vogelfotografie : voederplank maken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vogelfotografie : voederplank maken

    Ik ben van plan in mijn tuin een soort voederplank te maken om ook in mijn tuin aan vogelfotografie te kunnen doen.
    Het zou hier uiteraard niet gaan om een gewone plank uiteraard want het geheel moet ook fotoaantrekkelijk zijn.
    Ik dacht hierbij aan een soort boomstronk met het nodige groen (door mos) en een juiste achtergrond. Echter, alvorens ik iets verkeerds doe had ik graag geweten of er BD'ers zijn die dit ook hebben in hun achtertuin en of deze misschien een foto willen posten van hun setup en hoe ze het gemaakt hebben.

    Alvast bedankt aan allen

  • #2
    Re: Vogelfotografie : voederplank maken

    De tips in dit draadje zullen nog wel werken zeker?
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Vogelfotografie : voederplank maken

      Bedankt Jos (en uiteraard Sam) om dit onder de aandacht te brengen

      Comment


      • #4
        Re: Vogelfotografie : voederplank maken

        Het voederplankproject zou ik sowieso uitstellen tot volgende winter. Het is niet verstandig tuinvogels te blijven voederen, terwijl er weer voldoende voedsel in de natuur te vinden is. De vogeltjes zouden wel eens gemakzuchtig kunnen worden en hun jongen voeren met droge voeding (kassa Twizter). Dat kunnen die kleine maagjes niet verteren.

        Ik zou een aantrekkelijke drinkplaats/wasplaats ontwerpen. Die zal ongetwijfeld druk bezocht worden, vooral bij zomerse temperaturen.

        Ik heb ooit een mooi topic gelezen over zo'n installatie, maar ik kan het niet meer vinden. Ik weet ook niet zeker of dat op deze site was.
        Last edited by Jos Vanhengel; 15 maart 2010, 02:31.
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #5
          Re: Vogelfotografie : voederplank maken

          Thx Jos, dat is inderdaad een mogelijkheid.
          Met jou scherpe geheugen ben ik er bijna zeker van dat je die link nog ergens zal uithalen .

          Alvast bedankt.

          Comment

          Working...
          X