Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Assistent nodig?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Assistent nodig?

    Dag iedereen,

    Ik ben op zoek naar enkele fashionfotografen die af en toe nog een assistent kunnen
    gebruiken voor hun shoots. Ik wil graag zelf de stap maken naar de modellenfotografie,
    maar ik heb hier nog niet zoveel ervaring mee..

    Tot eind mei heb ik nog redelijk wat vrije tijd waarin ik zoveel mogelijk tracht te
    leren. En volgens mij kan ik dat het beste doen door enkele malen mee te lopen met
    een fotograaf die al reeds enige ervaring heeft.
    Ik woon momenteel in Mol (Antwerpen), maar beschik over een wagen. Dus
    verplaatsingen van om en bij het uur zijn nog goed te doen! Verder kan ik met het
    openbaar vervoer ook makkelijk overal geraken.

    Mensen die zich geroepen voelen mogen me altijd een PM sturen!
    Follow me on neonpxl.com

  • #2
    Re: Assistent nodig?

    Het eerste wat een assistent moet hebben is,mijn inziens,een band met de fotograaf.
    Begrijpen wat de fotograaf wil,met weinig woorden.
    Materiaal kennen en zoveel meer.
    'k Denk niet dat je dat gaat bereiken door " enkele malen mee te lopen "
    'k Denk dat je meer hebt aan een workshop als je op korte termijn veel wil bijleren
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Assistent nodig?

      veel suc6!

      Ik heb in het verleden ook al een paar keer een balloneke opgelaten. Hopelijk heb jij meer geluk.
      Ik ben niet afkerig om mensen mee op sleeptouw te nemen of samen zaken uit te testen, maar ik zit niet in jouw interessegebied (en ben ook geen Pro)
      I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

      Comment


      • #4
        Re: Assistent nodig?

        Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
        Het eerste wat een assistent moet hebben is,mijn inziens,een band met de fotograaf.
        Begrijpen wat de fotograaf wil,met weinig woorden.
        Materiaal kennen en zoveel meer.
        'k Denk niet dat je dat gaat bereiken door " enkele malen mee te lopen "
        'k Denk dat je meer hebt aan een workshop als je op korte termijn veel wil bijleren
        Goh... Das een beetje kort door de bocht vind ik.
        Er zijn genoeg "amateurs" die met een weinig aan materiaal verbluffende resultaten neerzetten en ook nog het geduld hebben hun kennis gratis te delen uit hart voor de hobby.
        Ik ben zeker dat een totale leek op zo een middag genoeg stof gaat opdoen om er enkele weken op te teren, de theorie op te zoeken en nadien genoeg inzicht zal hebbehn om het zelf eens te proberen zonder saaie technische teksten te moeten lezen.

        Ik heb onlangs ook een poging gedaan na hier veel te lezen en oa. de filmpjes van onze leden op youtube. De uren die ik online heb gezeten waren wss minder educatief dan een middag met zo een kerel samen als "assisstent".

        DOEN zou ik zeggen!
        EN mss een flesje wijn voor de moeite...
        Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
        BE-Wommelgem
        .: 20D & D700 :.

        Comment

        Working...
        X