Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

interessepeiling eos 30 D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • interessepeiling eos 30 D

    IK ben misschien van plan mn canon 30D (enkel body) te verkopen en kom via deze weg eens kijken of er interesse voor is .
    Het toestel is ongeveer 2.5 jaar oud en in goede staat. Ik vind wel mn factuur niet onmiddellijk .

    Ik heb ook een cokin circular polarizer diameter 67 mm(screw in) liggen die de deur uit mag.
    Een B+W 106 ND filter met diameter 77 mm wordt eventueel ook verkocht indien ik er een goede prijs voor krijg.

    Laat maar iets weten indien er interesse is
    Last edited by koeks; 11 maart 2010, 11:41.

  • #2
    Re: interessepeiling eos 30 D

    jamaar jamaar, oftwel verkoopt ge (in het verkooptopic), oftewel verkoopt ge't niet hé.

    Comment


    • #3
      Re: interessepeiling eos 30 D

      Interesse ??

      Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
      jamaar jamaar, oftwel verkoopt ge (in het verkooptopic), oftewel verkoopt ge't niet hé.
      5.3. Verdere afspraken

      Belgiumdigital is géén biedingsite! De volgorde van (aan)bieden of interesse vertonen is van ondergeschikt belang. De (ver)koper bepaalt nog steeds aan/van wie hij/zij wenst te (ver)kopen.
      Vaak kan een (ver)koper die niet de vraagprijs wil geven/bieden toch de voorkeur krijgen omdat deze bijvoorbeeld in de buurt woont van de (ver)koper.

      Het is niet de bedoeling een topic starter lastig te vallen met prijsvergelijkingen, mogelijke garantieperikelen en des te meer.

      Interessepeilingen en/of waardebepalingen van fotomateriaal horen thuis in het Algemeen Forum. Pas wanneer je effectief wat verkoopt kun je in Aangeboden een topic starten.

      Als kandidaat-koper kun je in Camera's en Accessoires een oproep doen om een aanbod te evalueren

      Comment


      • #4
        Re: interessepeiling eos 30 D

        Wegens de snelle evolutie is bijhouden dikwijls het beste dat je kan doen.
        Bedenk dat een tweede of derde body steeds handig is om te hebben.
        Ik zou momenteel 300 euro geven voor de body, kleine spullen zoals filters en dergelijke hebben omzeggens geen waarde, als ze bij een koop zijn, bij een losse verkoop kan dat iets beter zijn.

        MVG, Jeff C
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment

        Working...
        X