Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lines and windows

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lines and windows

    Gister eentje uit dezelfde serie geplaatst, wat vinden jullie... is deze beter of minder?



    - - -
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Lines and windows

    Ik vind deze sterker dan je eerste Henk


    jeannot

    Comment


    • #3
      Re: Lines and windows

      minder dan de vorige.
      onder andere door het panoramaformaat van dit beeld.
      bij de foto met raam en deur is het de sterke compositie die het hem doet,
      hier benemen de kleurige vlakjes te veel aandacht ten koste van de architectuur en de compositie.

      Comment


      • #4
        Re: Lines and windows

        Ik volg Control-Z.

        Comment


        • #5
          Re: Lines and windows

          'k vind deze beter dan de vorige
          Groetjes Vicky

          Comment


          • #6
            Re: Lines and windows

            En beter. En mooier.

            Comment


            • #7
              Re: Lines and windows

              Beter
              mvg,
              Ludo V.

              Comment


              • #8
                Re: Lines and windows

                Voor mij ook liever de eerste. Boeiender door de verschillende formaten (deur en raam) en de weerspiegeling in de deur.
                Ik vind in deze ook iets te veel elementjes die de strakke lijnen verstoren.
                Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
                vroeger op dit forum bekend als wAckO

                Comment


                • #9
                  Re: Lines and windows

                  Oorspronkelijk geplaatst door wAckO Bekijk bericht
                  Voor mij ook liever de eerste. Boeiender door de verschillende formaten (deur en raam) en de weerspiegeling in de deur.
                  Ik vind in deze ook iets te veel elementjes die de strakke lijnen verstoren.
                  Yep, voor mij ook. De barak nodigt uit tot een superstrakke compositie zonder een teveel aan elementen. In je eerste ben je hier beter in geslaagd.
                  “Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
                  Scott Adams

                  Comment

                  Working...
                  X