Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Website launched!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Website launched!

    M'n nieuwe website is eindelijk gelaunched, het is wel geen Flash website zoals de meeste fotografen. Ik hou het graag simplistisch, ben namelijk mijn eigen designer..

    Er moet wel nog meer opvulling komen, maar opbouwende kritiek is altijd welkom!

    http://www.andylemaire.be/

    Mvg,

    Andy
    Andy Lemaire

    andylemaire.be

  • #2
    Re: Website launched!

    Mooie site. Zie PM.
    EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

    Comment


    • #3
      Re: Website launched!

      het ziet er proper uit nu nog de content.

      Comment


      • #4
        Re: Website launched!

        Hey Andy,

        op zich een mooie site, maar qua usability zijn er nog zeker deze twee puntjes:
        - de pijltjes onder je foto's zijn onduidelijk (sommige mensen gaan deze niet vinden)
        - hoe ga je vanuit je portfolio (als je de foto's aan't bekijken bent) terug naar een niveau hoger?

        Verder vind ik de structuur niet zo helder... maar dat zal het kunstzinnig van de site wel zijn denk ik.

        Comment


        • #5
          Re: Website launched!

          duidelijk en gelukkig zonder poespas.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Website launched!

            Ziet er goed uit!

            Comment


            • #7
              Re: Website launched!

              Zeer strak design, maar ik zou hem eerlijk gezegd centreren. Nu hangt alles zo'n beetje links tegen de rand, behalve als je de foto's gaat bekijken, die komen dan wel in het midden terecht, waarschijnlijk omdat je hier een script voor 'geleend' hebt

              Ik hou wel van strakke, sobere ontwerpen, maar deze is toch niet iets té voor mijn smaak, nog een kleine hint : laat die 'coming soon' teksten vallen, als je nog geen content hebt voor iets laat dan gewoon de link helemaal weg.

              Niets is zo frustrerend voor een bezoeker om een link aan te klikken en dan 'binnenkort' te krijgen ... da's iemand blij maken met een dode mus zoals ze bij ons zeggen

              Zelfs als je maar 1 foto of layout hebt, zet die online, alles is beter dan 'under construction' of 'placeholder' ...

              Basis is zeker goed, nu nog even doorzetten en de site zal zijn niche wel vinden.

              Mark
              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

              Comment


              • #8
                Re: Website launched!

                @weebee: Thanks.
                @Control-Z: Ja, wordt aan gewerkt hehe..
                @Galdie: Pijltjes onder de foto's zijn gewoon zo, je kan over de foto gaan en die komen te voorschijn.. en om terug van portfolio naar een hoger niveau te gaan kan je ook opnieuw op portfolio klikken? Maar ik kan er wel eventueel iets op bij bedenken ja. Allesinds bedankt voor de tip.
                @bouk: That's the way I like it!
                @LamboCars: Centreren wil ik niet omwille van die gele banners.. Vind het zelf niet zo mooi als het zweeft. En het geeft geen voordeel om wél te centreren.
                Die 'coming soon' gaat snel verdwijnen.. Ga waarschijnlijk foto's maken van m'n zelf ontworpen visitekaartjes. En ook jij weer bedankt voor de positieve feedback.


                Ik zie graag simplistisch, dat zal wel duidelijk zijn.

                Les gouts et les couleurs on ne discute pas!

                Plannen zijn ook nog om er een nederlandstalige versie van te maken. Maar dat is nog niet voor nu onmiddelijk.
                Andy Lemaire

                andylemaire.be

                Comment

                Working...
                X