Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Nikon en Canon eigenaars voor thesisonderzoek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht: Nikon en Canon eigenaars voor thesisonderzoek

    Voor mijn thesis onderzoek aan de KULeuven in verband met consumenten gedrag ben ik op zoek naar enkele lieftallige eigenaars van volgende SLR camera's : Nikon D3000/D5000 en Canon EOS D 450/500/550/1000D. Moest je over zo een camera beschikken en het zien zitten om mee te werken, zou ik dat ongelofelijk hard appreciëren!

    Het onderzoek bestaat uit een een interview van een dik halfuurtje en betreft enkele zeer eenvoudige vragen met betrekking het toestel. Zelf ben ik van het Leuvense en bijgevolg zoek ik dan ook liefst respondenten uit die omstreken, maar moest het nodig zijn, geraak ik ook verder met de auto.

    ik duim voor veel reactie!
    Last edited by Lien Vander meiren; 10 maart 2010, 15:02.

  • #2
    Re: Gezocht: Nikon en Canon eigenaars voor thesisonderzoek

    ik val helaas uit de boot (discriminatie? ) maar je kan misschien effe bijzetten van waar JIJ bent... Kan me inbeelden dat dit kan helpen...

    Veel succes!
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #3
      Re: Gezocht: Nikon en Canon eigenaars voor thesisonderzoek

      en de nieuwe canon 550D bijvoorbeeld?

      of de oudere nikons die van't tijdperk zijn van de 450D?

      Comment


      • #4
        Re: Gezocht: Nikon en Canon eigenaars voor thesisonderzoek

        Het zit zo dat het mijn onderzoek betrekking heeft op instapmodellen en beginnende modellen.
        Als de Canon 550 D bij deze groep hoort, is dat zeker ook een optie, maar het moeten echter wel nieuwe modellen zijn.

        Comment


        • #5
          Re: Gezocht: Nikon en Canon eigenaars voor thesisonderzoek

          Heb een oudere nikon D50, maar ben wel nieuwsgierig naar je thesis. Wat wil je juist doen? Wat wil je er juist uit leren?
          Al doende leert men...

          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Gezocht: Nikon en Canon eigenaars voor thesisonderzoek

            Oorspronkelijk geplaatst door Lien Vander meiren Bekijk bericht
            Het zit zo dat het mijn onderzoek betrekking heeft op instapmodellen en beginnende modellen.
            Als de Canon 550 D bij deze groep hoort, is dat zeker ook een optie, maar het moeten echter wel nieuwe modellen zijn.

            De 450 is dus eigenlijk al niet nieuw meer hé :-)

            xxxD en xxxxD reeks zijn instap bij canon, hoe hoger het getal hoe recenter

            Comment


            • #7
              Re: Gezocht: Nikon en Canon eigenaars voor thesisonderzoek

              Aha, wat wil ik er juist uit leren...
              Wel het zit zo dat ik eigenlijk wil kijken naar de redenen voor de aankoop van een bepaald model.
              Dat klinkt waarschijnlijk allemaal een beetje vaag, maar als ik er al veel over verklap kan dat de validiteit van mijn onderzoek schaden. Daarmee dat ik dus niet echt in detail kan gaan, maar ik hoop er dus wel wat uit te leren!

              Comment


              • #8
                Re: Gezocht: Nikon en Canon eigenaars voor thesisonderzoek

                ok, bedankt voor de info!
                Heb jij toevallig zo een Canon D550?

                Comment


                • #9
                  Re: Gezocht: Nikon en Canon eigenaars voor thesisonderzoek

                  Oorspronkelijk geplaatst door Lien Vander meiren Bekijk bericht
                  ok, bedankt voor de info!
                  Heb jij toevallig zo een Canon D550?
                  550D bedoel je ;-)
                  (Nikon zet eerst de D en dat het getal)

                  Nee ik heb'm niet, ik ben begonnen met een 450D, daarna verkocht en een 40D gekocht en nu heb ik er een 5D bij. :-)

                  Succes met je thesis!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gezocht: Nikon en Canon eigenaars voor thesisonderzoek

                    ja, kweet het wel, ma tis soms verwarrend zenne!

                    Toch bedankt voor de hulp en moest je iemand kennen die me zou kunnen helpen, stuur maar door he!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gezocht: Nikon en Canon eigenaars voor thesisonderzoek

                      Ja hans en ikzelf valt samen met jou uit die boot ,maar ja ik ben toch superblij met mijn toestel .

                      Groetjes

                      Ardsign

                      Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                      ik val helaas uit de boot (discriminatie? ) maar je kan misschien effe bijzetten van waar JIJ bent... Kan me inbeelden dat dit kan helpen...

                      Veel succes!
                      Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

                      Comment


                      • #12
                        Gezocht: Nikon en Canon eigenaars voor thesisonderzoek

                        Voor mijn thesis onderzoek aan de KULeuven in verband met consumenten gedrag ben ik op zoek naar enkele lieftallige eigenaars van volgende SLR camera's : Nikon D3000/D5000 en Canon EOS D 450/500/550/1000D. Moest je over zo een camera beschikken en het zien zitten om mee te werken, zou ik dat ongelofelijk hard appreciëren!

                        Het onderzoek bestaat uit een een interview van een dik halfuurtje en betreft enkele zeer eenvoudige vragen met betrekking het toestel. Zelf ben ik van het Leuvense en bijgevolg zoek ik dan ook liefst respondenten uit die omstreken, maar moest het nodig zijn, geraak ik ook verder met de auto.

                        ik duim voor veel reactie!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Gezocht: Nikon en Canon eigenaars voor thesisonderzoek

                          ik ken het juiste doel natuurlijk niet, maar ik denk bv ook aan mensen die 2de hands kopen.
                          Zij kopen een beter (niet altijd), maar ouder toestel voor dezelfde (of lagere) prijs, dus als je denkt dat de prijs meespeelt, is dat misschien ook geen slecht idee?
                          ik kocht mijn fuji S5 voor 50 euro meer dan een D5000 momenteel bij studio 73 kost (zonder special deal).

                          edit: moest dat erin passen, wil ik wel meedoen (Wilrijk, Antwerpen). Moest je tussen 18 en 20 zijn, vraag ik vergoeding in natura: ik moet ook een interview doen van ongeveer 30min
                          hoe meer f**k hoe meer vreugd

                          **=ol

                          Comment


                          • #14
                            Re: Gezocht: Nikon en Canon eigenaars voor thesisonderzoek

                            Lien, ik heb een 450d en wil wel meewerken. Stuur maar een PM om af te spreken.
                            Sven
                            Canon EOS 7D + EF-S 17-55 f2.8 IS USM + EF-S 55-250 f4-5.6 IS

                            Comment


                            • #15
                              Re: Gezocht: Nikon en Canon eigenaars voor thesisonderzoek

                              Hoi Lien,

                              Ik heb ook een Canon 450D, en ben van Kessel-Lo, vlakbij Leuven dus. Ik heb je al een tijde geleden en MP gestuurd dat ik wil meewerken, maar omdat ik niks van je hoor probeer ik het nog eens langs deze weg.

                              Comment

                              Working...
                              X