Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tourist Information

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tourist Information

    Deze beet al lang in mijn been om hem hier eens te neer te zetten.
    Daarom.

    Even wegdromen van zonniger oorden.

    't is het Tourist Information bureau(tje) in El Rocio aan het buitengewone natuurgebied van de Coto Doñana in Andalusië. Een pietluttig gebouwtje dat met zijn helder wit zo lekker uit de omgeving botst.

    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
    Oók wandelen met GPS?

  • #2
    Re: Tourist Information

    Mooi gebouwtje, maar de plaat als geheel vind ik wat te druk aan doen.

    Comment


    • #3
      Re: Tourist Information

      Eenvoudige weergave van een plaats waarvan het gebouwtje de aantrekkingskracht vormt.
      Evenwichtig van compositie door de loofboom links boven. Het vertelt een gegeven.
      Het enige minpunt is dat paard(?) achter op het groen. Mooi.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Tourist Information

        Niet veel passanten hier .
        (Bedoel natuurlijk het aantal comments want een paar dagen van het jaar met Pinksteren is het daar in El Rocio extreem druk.)
        Tijd voor een dank aan de bezoekers en beide commentatoren.

        "Herrick" heeft natuurlijk gelijk als hij/zij (?) zegt dat het nogal druk oogt.
        Zelf had ik dat totaal zo niet gezien tot ik die comment las en ik het ook zo eens probeerde te bekijken. Pas dan zag ik hoe veel er inderdaad te zien is .
        Ik zag bij 't hier neerzetten de foto zoals "hogteneer" hem zag: een rustig hoekje met alles in balans .
        Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
        Oók wandelen met GPS?

        Comment

        Working...
        X