Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hek



    Park Frankendaal (Amsterdam), achteringang. Het hek staat open. Dit is de helft.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

  • #2
    Re: Hek

    De foto is ok, maar de compo kan me helemaal niet boeien.
    GO ON...BE A TIGER!!!

    Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

    Comment


    • #3
      Re: Hek

      de achtergrond valt nog te veel op, daardoor komt het kunstwerk er niet echt lekker uit.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Hek

        Een misschien wel speciaal hek, maar daar is alles mee gezegd....'t is geen foto die m'n blik lang vasthoud.
        "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

        Comment


        • #5
          Re: Hek

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          de achtergrond valt nog te veel op, daardoor komt het kunstwerk er niet echt lekker uit.
          grt,bouk.
          Moeilijke zaak. Naar mijn idee heb je de achtergrond wel nodig om de idee van de hek-ontwerper tot uitdrukking te brengen.
          ------
          De compo is inderdaad niet bijzonder boeiend. Maar hoe kan je anders wanneer je het hekdeel in z'n geheel wil laten zien.
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

          Comment


          • #6
            Re: Hek

            hey plaatwerker , heeft jouw belangstelling voor hekwerk iets met je dagelijks brood te maken ? of vind je bewerkt metaal mooi???? ikzelf kijk hier ook altijd naar uit , weet zo in gent iets knap staan en bij citytrips naar Barca & Madrid liep ik ook al de prachtige monumentale smeedwerken van dichtbij te bestuderen
            grtjes dewiene
            ( bij ons in de stad hier is een gerenoveerd notariskantoor geopend en die heeft onbewerkte massieve stalen voordeuren , met opgelast handvat , volop aan het roesten momenteel , ik ben al enkele keren speciaal gaan zien voor het beste licht , misschien probeer ik hier een reeks van te maken , zodat je de evolutie van de mooie oxidatie kunt zien)
            Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken

            Comment


            • #7
              Re: Hek

              Oorspronkelijk geplaatst door dewiene Bekijk bericht
              hey plaatwerker , heeft jouw belangstelling voor hekwerk iets met je dagelijks brood te maken ? of vind je bewerkt metaal mooi???? ikzelf kijk hier ook altijd naar uit , weet zo in gent iets knap staan en bij citytrips naar Barca & Madrid liep ik ook al de prachtige monumentale smeedwerken van dichtbij te bestuderen
              grtjes dewiene
              ( bij ons in de stad hier is een gerenoveerd notariskantoor geopend en die heeft onbewerkte massieve stalen voordeuren , met opgelast handvat , volop aan het roesten momenteel , ik ben al enkele keren speciaal gaan zien voor het beste licht , misschien probeer ik hier een reeks van te maken , zodat je de evolutie van de mooie oxidatie kunt zien)
              't Staat los van mijn werkzaamheden en ik ben ook niet speciaal op hekwerken gericht. Maar dit was mooi gemaakt en het trok mijn aandacht (zoals alle mooie, bijzondere, aparte dingen).
              Maar waarom wachten op het 'beste licht' ? Ga maar gewoon beginnen en dan wordt het op den duur altijd weer beter bij een vervolg. Of kijk eens hoe de resultaten zijn bij verschillend licht.
              Ik wens je succes.
              Van waardering geniet ik.
              Van kritiek leer ik.

              Comment

              Working...
              X