Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moderne kantoorhal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Moderne kantoorhal

    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

  • #2
    Re: Moderne kantoorhal

    helemaal af.
    ik zou er niks kunnen aan verbeteren.

    Comment


    • #3
      Re: Moderne kantoorhal

      Ik vind die paal links een beetje krom en die lamp linksonder ziet er uit alsof 'ie binnenkort een zwart gat moet gaan verlichten.
      Mijn idee: deel van links eraf tot en met dat grijze vlak bovenaan/rechts van de paal verdwenen is. Mede ben je dan die ovalerende lampen kwijt.

      Voor de rest: mooi vastgesteld hoe gezellig modern die kantoorhallen er tegenwoordig uitzien.
      Van waardering geniet ik.
      Van kritiek leer ik.

      Comment


      • #4
        Re: Moderne kantoorhal

        mooi maar, toch wel jammer van die lichtbak aan het plafond.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Moderne kantoorhal

          Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
          Ik vind die paal links een beetje krom en die lamp linksonder ziet er uit alsof 'ie binnenkort een zwart gat moet gaan verlichten.
          Mijn idee: deel van links eraf tot en met dat grijze vlak bovenaan/rechts van de paal verdwenen is. Mede ben je dan die ovalerende lampen kwijt.

          Voor de rest: mooi vastgesteld hoe gezellig modern die kantoorhallen er tegenwoordig uitzien.
          Die vertekening klopt.
          Ik heb ook getwijfeld om de 3 linker ballen weg te laten.
          Ze zijn ontstaan na de perspectief correctie

          Last edited by KvP; 6 maart 2010, 08:47.
          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

          Comment


          • #6
            Re: Moderne kantoorhal

            Heel goed gezien en knap vastgelegd.
            Ik vind je update veel beter, rustiger.

            groetjes

            moniq
            groetjes, moniq (BD1321BE)

            A picture paints a thousand words

            Comment


            • #7
              Re: Moderne kantoorhal

              Mooie, strakke compositie. De gecropte versie oogt inderdaad beter.
              Zelf zou ik de foto nog 'iets frisser' willen zien (ik denk dat het witpunt nog een tikkeltje omhoog kan), waardoor het geheel wat zonniger overkomt.

              Guy
              www.guydewestelinckfotografie.be

              Comment


              • #8
                Re: Moderne kantoorhal

                Ik merk aan de nieuwe versie dat gekozen is voor een (vrijwel) vierkant formaat.
                Zelf heb ik ook de neiging mij aan te passen aan de standaarden die in de meeste bewerkingsprogramma's aanwezig zijn.
                Het heeft hier echter het gevolg dat de schaduw van de verdwenen pilaar nog net zichtbaar is. Ook hangt er nu een losse draad en dat oogt minder fraai.
                Ik pleit daarom voor afwijking van de 'standaard' en zou nog een klein beetje smaller croppen en de onderrand weer op de oude positie terugbrengen.
                Van waardering geniet ik.
                Van kritiek leer ik.

                Comment


                • #9
                  Re: Moderne kantoorhal

                  Erg netjes voor een compactje. Ik had liever de onderste bol volledig gezien, beetje jammer. Maar je update heeft dit goed opgelost. Je hebt je wel iets te veel laten gaan in de naverscherping.
                  Jochenvde Photography
                  Flickr

                  Comment

                  Working...
                  X