Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zoekt er nog iemand een assistent voor huwelijksreportage?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • zoekt er nog iemand een assistent voor huwelijksreportage?

    Ik ben op zoek naar een ervaren huwelijksfotograaf die het ziet zitten om mij mee te nemen als assistent bij een huwelijksreportage (al is het maar een deel ervan)
    vanzelfsprekend zou ikzelf geen foto's nemen of vergoeding vragen, de kennis die ik ermee kan opdoen is al meer dan voldoende
    wat ik ook zou vragen is om erbij te mogen zitten tijdens een deel van de nabewerking (maar is zeker geen conditio sine qua non want ik snap perfect als iemand dat liever niet zou hebben)

    reden is dat ik gevraagd ben voor een huwelijk te fotograferen (van een vriend die 100% op de hoogte is van mijn kunnen en goed beseft dat ik hiermee nog geen ervaring heb, maar gewoonweg niet het geld heeft om een echte (peperdure) huwelijksfotograaf in te huren)
    daardoor kan ik dus alle ervaring gebruiken die ik kan vinden. Deze kans wil ik dan ook ten volle gebruiken om bij mijn portfolio te kunnen voegen voor als ik (in de toekomst) in bijberoep of misschien zelfs voltijds ga (maar dat is nu nog toekomstmuziek)

    ik ben altijd vrij in de weekends, verplaatsing is voor mij geen probleem (maar wel liefst binnen Vlaanderen of Zuid-Holland) en ik ben meer dan bereid om mijn materiaal te laten gebruiken door de fotograaf die me op sleeptouw neemt (7D,50 1.4, peleng 8,10-22,135 2.0,100 macro,120-300 2.8, een hoop speedlites,statieven,parapluutjes...)

    ah ja, limietdatum is 21 mei, misschien ook wel belangrijk om te vermelden

    Waar ik ook wel kan inkomen is dat sommigen dit niet zo'n koosjer voorstel vinden aangezien een huweliijksfotograaf misschien niet zo happig gaat zijn om iemand anders dingen te leren die dan later als concurrentie naar boven komen... Maar overal lees ik, loop eerst eens mee met een ervaren huwelijksfotograaf voor je er zelf aan begint dus ik zie niet in hoe ik dit anders kan doen.
    Last edited by Matthias; 4 maart 2010, 11:12.
    5DmkIII en wat glas

  • #2
    Re: zoekt er nog iemand een assistent voor huwelijksreportage?

    Is een heel goeie aanpak volgens mij. Voor mijn huwelijksreportages in april en mei heb ik echter al een assistent. Heel misschien is er later nog wel een mogelijkheid als je dat nog interesseert...

    Roeland
    www.135mm.be
    @135mm_leuven
    info@135mm.be

    Comment

    Working...
    X