Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mezelf even voorstellen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mezelf even voorstellen

    Hallo mede liefhebbers van het stille beeld,

    ik ben nieuw op het forum dus ik dacht, zal me maar even voorstellen.

    Mijn naam is Michael Timmermans, ben momenteel 23 jaar en werk in de ICT sector (na enkele jaren horeca had ik door dat dit het niet was voor mij )
    Omdat ik eigenlijk van opleiding chef-kok ben heb ik dus ook geen ICT diploma en ben ik de komende 2.5 jaar nog bezig met een 12/week durende avondopleiding informatica.

    Hierdoor heb ik helaas weinig tijd voor mijn "actievere" hobbies zoals muziek spelen in een band. Omdat ik echter wel een hobby wil, en fotos mij altijd in een andere stemming konden brengen ben ik nu enkele weken daar "weer" mee bezig.
    Ik gebruik de aanhalingstekens omdat ik al langer ermee bezig ben maar eigenlijk pas sinds enkele weken een camera heb waar ik ook wat mee kan (en niet een 2.8Mp van de Aldi die eigenlijk maar 3 opties had ).
    Ik zal deze post straks ook even editen met een link naar de Beginnershoek met wat fotos.

    Fotootjes

    In ieder geval, nu ben ik dus zowat dagelijks met mijn camera aan het rondwandelen of bij slecht weer/tijdgebrek thuis fotos aan het bewerken als ik met RAW werk.

    Wat betreft mijn favoriete onderwerpen, ik heb een zwak voor Macrofotografie. Het kan niet fel genoeg ingezoomd zijn, voor de rest hou ik van heel contrastvolle fotos (goed belichtte achtergrond, zwart voorwerp, door een lens scherp stellen en wat je niet in de lenst ziet is helemaal uit focus....)
    Echter momenteel fotografeer ik zowat alles.

    Voor de rest hoop ik hier altijd terecht te kunnen met vragen (heb al enorm veel gevonden in de archieven) en mischien wat mede fotografen vinden, of wie weet, ooit zelf tips geven

    groetjes, Michael
    Last edited by Michael.; 4 maart 2010, 07:42. Reden: Linkje erbij voor fotos!
    Grtz michael.

    Panasonic Lumix DMC-FZ8

  • #2
    Re: Mezelf even voorstellen

    van harte welkom op dit verslavende forum....
    veel plezier bij het fotograferen
    groetjes aline
    groetjes aline

    Comment


    • #3
      Re: Mezelf even voorstellen

      Welkom op het forum !
      En plaats dit adres maar onder één of andere F-toets. Het zal je allicht nog van pas komen, want het werkt inderdaad verslavend.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #4
        Re: Mezelf even voorstellen

        Welkom...
        Ik ben gek op werken. Kan er urenlang gefascineerd naar kijken.

        Comment


        • #5
          Re: Mezelf even voorstellen

          Van harte welkom.
          Veel plezier met je foto hobby en verbluf ons maar met je resultaten.
          Vragen, tips, commentaren,.... zijn natuurlijk ook welkom hé

          PS: ook nog success met je verdere ICT studies.
          Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
          "Casu Consulto - Modo Fac"

          Comment


          • #6
            Re: Mezelf even voorstellen

            Welkom en veel plezier hier!

            Comment


            • #7
              Re: Mezelf even voorstellen

              Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
              Van harte welkom.
              Veel plezier met je foto hobby en verbluf ons maar met je resultaten.
              Vragen, tips, commentaren,.... zijn natuurlijk ook welkom hé

              PS: ook nog success met je verdere ICT studies.
              Zal er gretig gebruik van maken

              Ik ga vanavond naar een verlaten kinderopvang die al jaren leeg staat. ik zal daarvan wat fotos posten en dan zal ik de commentaar wel te horen krijgen

              en de studies komen wel goed als ik me af en toe wat van de camera kan weg houden
              Grtz michael.

              Panasonic Lumix DMC-FZ8

              Comment


              • #8
                Re: Mezelf even voorstellen

                Oorspronkelijk geplaatst door Michael. Bekijk bericht
                ...
                en werk in de ICT sector
                ...
                Toevallig bij Cegeka Hasselt? (zag dat je van Houthalen bent)
                about.me/stijnv

                Comment

                Working...
                X