Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het eindeloze..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het eindeloze..



    Jiii, deze foto heb ik gemaakt op weg naar Abu Simpel en ik vond hem wel geslaagd.

    Hopelijk betekent deze eindeloze lege leegte ook iets voor jullie.










    Exif:

    1/100
    ISO 100
    F9


    Grtz

    Andries
    Last edited by AndriesDeLeener; 2 maart 2010, 20:21. Reden: Exif
    ::: Flickr :::

  • #2
    Re: Het eindeloze..

    Ik vind de compositie leuk Andries, maar vind dat er bij een landschap een goeie scherptediepte moet zijn. Ik heb de indruk dat je op een groot diafragma hebt gewerkt.

    groeten
    Mipstoo

    Comment


    • #3
      Re: Het eindeloze..

      En toch heeft het iets, mooi plaatje
      Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.

      MVG FLOWER Canon7D

      Comment


      • #4
        Re: Het eindeloze..

        Jow, heb de exif even toegevoegd.

        Ik weet dat die technisch gezien geen 100procent correcte foto is maar dit is voor mij wel een foto met een gevoel. En voor mij is een foto juist of correct of goed als er een gevoel is. Hij is niet overal scherp maar wel scherp waar ik het wou en juist daar scherp omdat ik dat voelde. Op die moment gaf de straat mij het gevoel dat een leven een einde heeft, ook al zie je dit einde niet altijd. Het is dus in zekere zin eindeloos. En de nabije toekomst die ken je wel en deze is dan ook scherp maar waar je staat binnen 50jaar dat weet je niet en daarvoor koos ik hier voor onscherpte.

        Met deze ideologie of mening nam ik deze foto.

        Grtz
        ::: Flickr :::

        Comment


        • #5
          Re: Het eindeloze..

          Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeener Bekijk bericht
          Jow, heb de exif even toegevoegd.

          Ik weet dat die technisch gezien geen 100procent correcte foto is maar dit is voor mij wel een foto met een gevoel. En voor mij is een foto juist of correct of goed als er een gevoel is. Hij is niet overal scherp maar wel scherp waar ik het wou en juist daar scherp omdat ik dat voelde. Op die moment gaf de straat mij het gevoel dat een leven een einde heeft, ook al zie je dit einde niet altijd. Het is dus in zekere zin eindeloos. En de nabije toekomst die ken je wel en deze is dan ook scherp maar waar je staat binnen 50jaar dat weet je niet en daarvoor koos ik hier voor onscherpte.

          Met deze ideologie of mening nam ik deze foto.

          Grtz
          Mooie uitleg... En even duidelijk, ik vind het een schitterend plaatje, van compositie is die leuk en de omzetting is ook goed. Maar ik vind de scherpte raar...

          Bedankt voor de uitleg

          Groeten
          Mipstoo

          Comment

          Working...
          X