Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onderzoek Spector fotoboek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Onderzoek Spector fotoboek

    Beste allemaal,

    Als laatstejaarstudente aan de UGent voer ik momenteel een onderzoek naar de gebruikerservaring van de Spector fotoboeken. Ik vermoed dat hier wel wat mensen zijn die hier reeds gebruik van hebben gemaakt? Het zou enorm fijn zijn moesten jullie je indrukken met me kunnen delen. Dat kan via deze link: www.fotoboeken.tk

    Andere opmerkingen zijn uiteraard ook welkom. Alvast bedankt voor jullie tijd, het onderzoek wordt doorgespeeld aan Spector, dus misschien is het wel handig om jullie stem te laten horen

    Met vriendelijke groeten,
    Emmelien.
    Last edited by Emmelien; 2 maart 2010, 14:49.

  • #2
    Re: Onderzoek Spector fotoboek

    waar vind ik die enquête dan!
    oja......welkom op BD.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Onderzoek Spector fotoboek

      Beste bouk,

      dankjewel voor het hartelijke welkom

      Aangezien ik er vanuit ging dat mensen meestal niet zo happig zijn om zomaar een enquête in te vullen via het internet, was ik van plan jullie antwoorden eerder kwalitatief te gebruiken, in plaats van met een enquête op kwantitatieve wijze te werk te gaan.

      Maar omdat je aandringt hieronder de link naar de digitale enquête:


      Alvast van harte bedankt voor jullie medewerking!
      Last edited by Emmelien; 2 maart 2010, 14:50.

      Comment


      • #4
        Re: Onderzoek Spector fotoboek

        'k Heb ondertussen al enkele resultaten ontvangen, maar we kunnen nog veel meer reacties gebruiken!

        Vullen jullie deze korte enquête op www.fotoboeken.tk even in? Jullie hulp wordt bijzonder geapprecieerd!

        Comment


        • #5
          Re: Onderzoek Spector fotoboek

          Ik heb vorige week een album samengesteld via spector.
          Het programma is zeer gerbuiksvriendelijk, maar een belangrijk nadeel vind ik dat er niet altijd een symmetrische layout van de linker en rechter blz kan geconstrueerd worden (vb. foto op linkse pagina aan de linkerkant en deze op de rechter pagina aan de rechter kant). Tevens is het ook niet mogelijk om een foto over de twee pagina's uit te spreiden en werkt de bewerkingsfunctie niet optimaal. Het uitspreiden van een foto over de twee pagina's zou eventueel wel kunnen indien je je foto zelf samenstelt in photoshop en deze dan als achtergrond invoegt.

          Wat de afdruk zelf betreft moet ik het resultaat nog afwachten.

          Véronique

          Comment

          Working...
          X