Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GPS Mio Moov Spirit V735 TV

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • GPS Mio Moov Spirit V735 TV

    Iemand die dit GPS toestel heeft?
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: GPS Mio Moov Spirit V735 TV

    Hallo Franciskine,
    ik heb momenteel een V735 in gebruik. Het vorige model Mio C728 heb ik ook gehad.
    Wat wil je weten
    Gr,
    Tim.
    www.gijbels.net

    Comment


    • #3
      Re: GPS Mio Moov Spirit V735 TV

      Tim, een korte gebruikerservaring interesseert me wel
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: GPS Mio Moov Spirit V735 TV

        'k heb dit toestel nu ingebruik sinds september vorig jaar en ben er heel tevreden over.
        De snelheid van het toestel is primma, snelle response, groot scherm, kaart materiaal is goed, TMC werkt primma, geeft locaties van flitspalen aan...
        Een paar minpuntjes : De TV ontvangst van de 735 is wel iets minder dan de 728. Het vorige model had 2 grote antennes, deze heeft er maar 1. Ik heb de gewoonte om 's morgens het nieuws te "kijken" als ik naar 't werk rij, bij de 735 valt af en toe het beeld weg bij 't rijden. Dit is wel regio afhankelijk.
        Verder is de ingebouwde FM-zender niet zo bruikbaar tijdens het rijden, ik ondervind nogal veel storing tijdens het rijden, maar dat kan ook aan mijn wagen liggen. De interne speaker is meer dan krachtig en duidelijk genoeg, dus dat is geen gemis.
        Het item wat ik het meeste mis is de mogelijkheid om te navigeren naar GPS-coördinaten, ik ben nog altijd een oplossing aan het zoeken om dit te kunnen (dit ging wel met de C728)
        Maar voor de rest ben ik heel tevreden met dit toestel :-)
        Gr,
        Tim.
        www.gijbels.net

        Comment


        • #5
          Re: GPS Mio Moov Spirit V735 TV

          Oorspronkelijk geplaatst door Tim Bekijk bericht
          Ik heb de gewoonte om 's morgens het nieuws te "kijken" als ik naar 't werk rij,...

          Comment

          Working...
          X