Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hemelboomvlinder (c)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hemelboomvlinder (c)

    Afgelopen week in de vlindertuin in Emmen (NL) geweest en daar was een ware explosie aan Hemelboomvlinders.
    Een van deze vlinders op de korrel genomen met dit als resultaat. Deze hant op zijn kop aan de boomtak. Heb er over gedacht om de foto om te draaien, maar dan klopt het niet meer. Weet dat het alleen maar een kwestie tussen mijn oren is.
    F 14
    1/160
    180 mm Macro
    Ringflitser

    Commentaar is welkom
    Met vriendelijke groeten, Tom Smit
    Mijn website en Vlindergids Mobiel, Libellengids Mobiel en Reptielen & Amfibiengids Mobiel. Mijn Weblog

  • #2
    Re: Hemelboomvlinder (c)

    Mijn oren doen helemaal mee, dwz ook bij mij zit het er tussen niet helemaal lekker. Bij zo'n frontale aanval verwacht je toch dat het beestje in een gebruikelijke houding zit/hangt.
    Uiteindelijk zou ik er toch voor kiezen om hem 180º te draaien.
    En graag ook wat groter laten zien: ipv 640 pixels breed nu eens naar de 900.
    Ik ben daar ook geweest in 2009. De vlindertuin van Artis is wat lichter van aard en ook zeer de moeite waard.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

    Comment


    • #3
      Re: Hemelboomvlinder (c)

      Hallo Plaatwerker,

      Bijgaand aan beide verzoeken voldaan. De size was een vergissing van mij. Dacht dat max 700x700 was.

      Met vriendelijke groeten, Tom Smit
      Mijn website en Vlindergids Mobiel, Libellengids Mobiel en Reptielen & Amfibiengids Mobiel. Mijn Weblog

      Comment


      • #4
        Re: Hemelboomvlinder (c)

        update veel beter.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Hemelboomvlinder (c)

          De update is beter want van de eerste versie kreeg ik hoofdpijn. Het camerastandpunt werkt hier niet echt mee. De achtergrond is storend en ook de kop van het insekt met de prachtige voelsprieten gaat een beetje verloren. Jammer want de scherpte is er wel.

          Grtz, Eric
          D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
          Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
          Flickr - JAlbum

          Comment


          • #6
            Re: Hemelboomvlinder (c)

            ik volg
            Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.

            MVG FLOWER Canon7D

            Comment


            • #7
              Re: Hemelboomvlinder (c)

              prachtige details zie je hier

              groetjes
              hilde
              groetjes
              hilde

              Comment


              • #8
                Re: Hemelboomvlinder (c)

                Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk bericht
                De update is beter want van de eerste versie kreeg ik hoofdpijn. Het camerastandpunt werkt hier niet echt mee. De achtergrond is storend en ook de kop van het insekt met de prachtige voelsprieten gaat een beetje verloren. Jammer want de scherpte is er wel.

                Grtz, Eric
                tikkeltje meer ruimte zodat de pootjes er helemaal op konden was waarschijnlijk net beter ook.
                frans
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: Hemelboomvlinder (c)

                  Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk bericht
                  De update is beter want van de eerste versie kreeg ik hoofdpijn. Het camerastandpunt werkt hier niet echt mee. De achtergrond is storend en ook de kop van het insekt met de prachtige voelsprieten gaat een beetje verloren. Jammer want de scherpte is er wel.

                  Grtz, Eric
                  nu is hij mooi

                  Comment

                  Working...
                  X