Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

jpg op bose cd/dvd system

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • jpg op bose cd/dvd system

    Hallo,
    Heb weer een familie it-probleem op te lossen...
    De Bose cd (of dvd) player van mijn schoonbroer speelt geen zelfgemaakte cd's met jpg af.
    Had windows live gedownload en een filmpje gemaakt van de foto's, maar de kwaliteit van dit filmpje is bedroevend, alle foto's zijn onscherp, toch op mijn pc.
    Kent er iemand dit bose probleem en een oplossing ? Weet eigenlijk ook niet welke extensies die bose drive wel herkent ?
    Groeten,
    Guy
    Canon EOS400d - EF-S-17-85mm-f-4-5.6-IS-USM-Lens e.a.
    Homepagina : https://reisblog.guyrotty.be

  • #2
    Re: jpg op bose cd/dvd system

    En ben je zeker dat die Bose DVD-speler jpg 's kan tonen ?

    Heb hier eens de handleiding van de "lifestyle 48" binnengehaald, en daarin zie ik nergens een verwijzing naar afspelen van fotocd's. Kan er natuurlijk wel overgekeken hebben, maar ik denk het niet.
    Voor een prijs van 5000 € zou dat eigenlijk wel mogen...

    Volgens mij worden enkel DVD films en audio CD's afgespeeld. Eventueel misschien een MPEG. Over AVI (divX) gaan we maar zwijgen, vrees ik.
    Mijn philips DVD-speler van 99€ (redelijk wat jaren geleden) heeft er anders geen probleem mee.
    Groeten,

    Polleke

    Comment


    • #3
      Re: jpg op bose cd/dvd system

      Een geanimeerde slideshow op dvd branden, ipv gewoon afzonderlijke jpgs, geeft een veel leuker resultaat. hiervoor is massa's software te vinden hoor.
      Mijn foto's
      Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

      Comment


      • #4
        Re: jpg op bose cd/dvd system

        Een (Kodak) photo cd, is een specifiek formaat. Normaal gezien is dat een optie in je cd-schrijf programma. Hier vind je wat meer informatie.

        Comment

        Working...
        X