Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dadipark Dadizele

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dadipark Dadizele

    Naar het schijnt kan je ergens de sleutel afhalen om op deze locatie te shooten.
    Iemand weet waar ik moet zijn daarvoor, contactpersoon ?


    Ik zou zondag as eens willen testshoot doen voor de communiefoto's van de kids
    weliswaar testen en als beter en mooier weer is, teruggaan om de uiteindelijk shoot te doen
    https://www.facebook.com/Fotograaf.Jurgen.Limbourg/
    www.jurgenlimbourg.be

  • #2
    Re: Dadipark Dadizele

    Oorspronkelijk geplaatst door jurglimb Bekijk bericht
    Naar het schijnt kan je ergens de sleutel afhalen om op deze locatie te shooten.
    Iemand weet waar ik moet zijn daarvoor, contactpersoon ?


    Ik zou zondag as eens willen testshoot doen voor de communiefoto's van de kids
    weliswaar testen en als beter en mooier weer is, teruggaan om de uiteindelijk shoot te doen
    Café aan de overzijde
    www.fotofolio.be

    Comment


    • #3
      Re: Dadipark Dadizele

      weet u toevallig naam van het café of restaurant

      want er zijn er precies meerdere

      groetjes pieter
      Nikon D7200 + Nikon D3000 + Canon TX

      Comment


      • #4
        Re: Dadipark Dadizele

        Zou ik ook wel willen weten!
        http://groenwolkje.wordpress.com

        Comment


        • #5
          Re: Dadipark Dadizele

          Wij waren daar 2 maand geleden.
          Je kan er aan de achterkant gewoon naar binnen wandelen, waar vroeger de parking was voor het parkje.
          De poort stond open en de omheining ernaast lag ook plat.
          En we waren niet de enigen die langs daar de weg gevonden hadden.
          Canon 7D met een paar lensjes, statief en een flitser.

          Comment


          • #6
            Re: Dadipark Dadizele

            Ja, maar als je met model en een hele boel naar daar gaat lijkt het mij gemakkelijker als je de legale weg pakt Of is het er echt zò verlaten? Ben altijd een beetje bang dat ik eigenaars zou tegenkomen ofzo..
            http://groenwolkje.wordpress.com

            Comment


            • #7
              Re: Dadipark Dadizele

              In dat geval loop je daar inderdaad niet ongezien binnen....alhoewel?

              Ik hoorde van kennissen dat zij daar iemand tegen kwamen, mooi gekleed met das die vroeg wat zij daar deden en hoe ze daar binnengeraakt waren.
              Naar aanleiding daarvan, om daar nostalgische hobbyfotookes te nemen zonder problemen, mailde ik naar de toeristische dienst in dadizele.
              Ik kreeg vrij rap een mail terug met antwoord dat ik mij moest richten naar de projectontwikkelaars die het park in handen hadden met adres en telnr.
              Ik telefoneer braafjes en kreeg vriendelijk antwoord dat het park volledig afgesloten is kwestie van het te beschermen tegen nog meer vandalisme, en dat zij van ginder niet speciaal gingen komen om het voor 2 hobby-fotografen open te stellen, en om daarna weer dicht te komen doen.

              Dus wij waagden ons dan toch met het idee om de sleutel in het cafe te gaan vragen, maar dat was dus niet nodig...
              Blijkbaar weet die projectontwikkelaar niet hoe goed het domein afgesloten is.

              Buiten een paar fotografen hebben wij niemand gezien.
              Vlak ernaast ligt er een turnzaaltje van de plaatselijke school.
              De kindjes waren daar aan het turnen met de leraar, er was niemand die moeilijk kwam doen.

              Groetjes
              Canon 7D met een paar lensjes, statief en een flitser.

              Comment


              • #8
                Re: Dadipark Dadizele

                Ben er een week geleden geweest, auto op de parking zetten en door de poort lopen die open is , zo simpel is het.

                Maar echt verlaten is het niet nee, 2 fotografen en een hele hoop jongeren die zelfs met pocket bikes op het parcours daar aan het racen waren tegengekomen...

                Er is al ongeloofelijk veel vandalisme geweest ,bijna alle ruiten zijn kapot , er is bijna overal grafitti, en alles die waardevol was is er al gestolen...zelfs de botsauto's,
                en het lijkt alsof niemand er zich nog iets van aantrekt.

                Comment


                • #9
                  Re: Dadipark Dadizele

                  ben er vandaag nog geweest ..
                  het maakt de mensen daar echt niet meer uit of je binnen glipt of gewoon opt gemakske door de poort gaat.

                  schitterend weer vandaag = veel volk
                  ik denk dat er ong een 20 man aanwezig was, waarvan 1 groep met kleine kinderen in een glasrijke omgeving ..

                  sommige dingen zijn echt al verrot, andere (zoals de lange loopbrug) zijn zeker nog te doen. ik ben er tot op het hoogste punt op geweest (met heel wat adrenaline )

                  het was er mooi, maar de sfeer werd wat verpest door de drukte en vooral de 'occasionele' urbexers die geen idee hadden van de etiquette (constant blijven volgen en in beeld lopen).

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dadipark Dadizele

                    Ik ben er onlangs nog geweest met enkele vrienden voor een fotoshoot. Enkele lokale mensen tegengekomen die op wandel waren met hun hond. Er stonden aan de parking achteraan nog enkele autos, maar niemand meer gezien (en zo groot is het park nu ook niet).

                    Veel graffiti en zo goed als alle ramen zijn kapot, toch zijn wel nog een aantal attracties in bruikbare staat (grote glijbaan, schommels, looprad, draaimolens, schip en niet te vergeten de fantastische hangbrug).

                    Er doet volgens mij niemand moeilijk als je wat fotos gaat nemen.

                    Veel plezier.

                    Ohja, achteraan kun je makkelijk parkeren en nog makkelijker binnen wandelen (naast de poort kan je gewoon binnen wandelen). Je komt waarschijnlijk wel nog andere fotografen en wandelaars tegen...
                    Canon R | Leica Q
                    EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
                    Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes
                    [/COLOR]

                    Comment


                    • #11
                      Re: Dadipark Dadizele

                      het is de moeite niet meer er te gaan , alles is afwel afgebroken of dermate gevandaliseerd

                      alle mooie graffiti is verdwenen
                      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                      IMac/IPad/Mac Air 
                      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                      Comment

                      Working...
                      X