Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke fotoclub in Oost-Vlaanderen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke fotoclub in Oost-Vlaanderen ?

    Hey,

    Ik denk er al lang aan om me bij een fotoclub aan te sluiten. Heeft iemand een idee welke clubs wel interessant zijn ? Ik ben 29, al weet ik niet of dat iets uitmaakt. Liefst een club in Oost-Vlaanderen. En misschien nog een vraagje, wat voor activiteiten hebben fotoclubs ?

    Groeten, Tom.

  • #2
    Re: Welke fotoclub in Oost-Vlaanderen ?

    De meeste fotoclubs doen niet echt veel uitstappen onder de leden ,maar daartegen doen die heel veel foto'kes bekijken van andere om mee te doen met fotowedstrijden ,en de opgelegde taak voor de wedstrijd .

    ZIj doen ook eens per jaar een fototentoonstelling met de werken van hun leden .

    Over leeftijd zit je zo juist op het goede leeftijdsjaar meestal ,want bij echt gerenomeerde clubs zijn het al allemaal mensen(met een gemiddelde leeftijd van 65 jaar) die een hele boel vrije tijd hebben om foto'kes te maken

    Groetjes

    Ardesign
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

    Comment


    • #3
      Re: Welke fotoclub in Oost-Vlaanderen ?

      Zoek bij het CVB in de lijst van de aangesloten clubs.

      Gids voor verlovingsringen Met zoveel factoren te overwegen bij het kiezen van de perfecte diamanten verlovingsring, kan het overweldigend zijn. Met onze diamanten verlovingsringgids helpen wij u de perfecte keuze te maken. Voor altijd Mark Diamond Rings


      Dpaul
      DPaul - A.FIAP
      D810, nikkors and other stuff

      Comment


      • #4
        Re: Welke fotoclub in Oost-Vlaanderen ?

        Hier in Wetteren is er ook een fotoclub, om de 14 dagen komen ze samen om foto's te bekijken en te beoordelen, en vanaf volgende week dacht ik begonnen ze met thema's
        Wordt nu ook fan van TinkiePix op Facebook!
        Olympus E-520 - 14-42mm f5-5.6 - 70-300mm f4-5.6

        Comment

        Working...
        X