Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kamera Express

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kamera Express

    Iemand ervaring met Kamera Express?
    Qua verzending etc...
    Wordt nu ook fan van TinkiePix op Facebook!
    Olympus E-520 - 14-42mm f5-5.6 - 70-300mm f4-5.6

  • #2
    Re: Kamera Express

    Wordt zeer snel geleverd als het op voorraad is.
    Deden bij mij niet moeilijk met garantie of omruilen.
    Min puntje vind ik dat als je in de winkel bent het zo razend druk is....maar dat is ook een goed teken ongetwijfeld zullen
    er ook mindere ervaringen zijn staar je niet blind maar mijn ervaring was goed.
    gr,
    Elmo

    Comment


    • #3
      Re: Kamera Express

      ik ben vooral bang over hoe de camera hier gaat toekomen.
      als er iets mis is, is dat dan gewoon in zelfde doos etc terug sturen?
      of... want heb nog nooit iets gekocht via Internet..
      Wordt nu ook fan van TinkiePix op Facebook!
      Olympus E-520 - 14-42mm f5-5.6 - 70-300mm f4-5.6

      Comment


      • #4
        Re: Kamera Express

        Al jaren alleen maar goede ervaringen. Laatst een flitsset gekocht. Bleek dat een van de flitsbuizen defect was. Een dag later werd de nieuwe flitsbuis thuisbezorgd.

        Je moet alleen niet op zaterdag naar deze winkel gaan. Dan is het ontzettend druk. Ondanks de drukte wordt je toch altijd netjes geholpen.
        Canon.

        Comment


        • #5
          Re: Kamera Express

          ik zou eerder gaan voor bestellen en laten opsturen
          omdat Nederland nogal ver is
          Wordt nu ook fan van TinkiePix op Facebook!
          Olympus E-520 - 14-42mm f5-5.6 - 70-300mm f4-5.6

          Comment


          • #6
            Re: Kamera Express

            Oorspronkelijk geplaatst door TinkiePix Bekijk bericht
            ik ben vooral bang over hoe de camera hier gaat toekomen.
            als er iets mis is, is dat dan gewoon in zelfde doos etc terug sturen?
            of... want heb nog nooit iets gekocht via Internet..
            de eerste keer is dat meestal onwennig, maar als men aflevert als je thuis bent, moet je in principe je pakje eerst openmaken voor je ondertekend, normaal is alles degelijk ingepakt en totaal geen probleem. Als er later iets mis is via zelfde verpakking terugsturen naar afzender, of rechtstreeks naar invoerder of herstellingsdienst in samenspraak met verkoper, zo win je tijd.

            Comment


            • #7
              Re: Kamera Express

              Mijn flitser had ik met één dag binnen. Keurig ingepakt in van die opgeblazen zakjes. Voor mij een blijver.

              de eerste keer is dat meestal onwennig, maar als men aflevert als je thuis bent, moet je in principe je pakje eerst openmaken voor je ondertekend, normaal is alles degelijk ingepakt en totaal geen probleem. Als er later iets mis is via zelfde verpakking terugsturen naar afzender, of rechtstreeks naar invoerder of herstellingsdienst in samenspraak met verkoper, zo win je tijd
              Weet niet of dat verschilt van vervoerder, maar hier moet ik eerst tekenen alvorens ik hem mag openmaken. Anders zit hij met een opengebroken verpakking zonder handtekening! Lijkt me redelijk.

              Comment


              • #8
                Re: Kamera Express

                Je kan altijd tekenen "onder voorbehoud (van inspectie)".

                Comment


                • #9
                  Re: Kamera Express

                  Verplaatst naar geschikter forum . . .
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kamera Express

                    Heb alleen dingen gekocht in de winkel en kan alleen maar hardgrondig zeggen nóóit meer! Maken je sensor schoon met reeds gebruikte swaps, doen moeilijk als het om garantie gaat.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kamera Express

                      Ik heb er al wel meer gekocht, en telkens snel gediend, en goed bevonden.
                      Telkens met internet, daar krijg je tenminste ongeopend nieuw spul opgestuurd, wat je niet altijd kan zeggen van die andere, dat worteldiertje..
                      Imac en Canon... de max

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kamera Express

                        Enkele minder goeie ervaringen met Kamera Express: op site " in voorraad" blijkt niet aanwezig, zelfs niet meer verkrijgbaar.Dan ander type besteld, ook" in voorraad", zelfde verhaal !! Dan maar reeds gestorte geld teruggevraagd en vlot terug op rekening.
                        Andere bestelling daar: zwarte uitvoering van toestel gevraagd, zilveren uitvoering toegestuurd gekregen en op leveringsbon stond er ook : zwarte uitvoering.
                        Dus: stel mij vragen ivm hun administratie.Bij telefonisch contact kreeg ik het antwoord dat niemand onfeilbaar is en dat een foutje altijd mogelijk is....Tuurlijk, maar toch...
                        Bestelde reeds verschillende keren bij Cameranu.nl of Studio73.be: nog geen problemen gehad.
                        www.petervdg.net/Portfolio

                        Comment

                        Working...
                        X