Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bocht in het spoor

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bocht in het spoor

    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

  • #2
    Re: Bocht in het spoor

    intrigerende foto, geeft gevoel van flitsende trein in volle vaart, dat stukje rode lap leuk accent in't donker.
    Tijd niet in de trein geweest: heb m'n hoofd alle kanten op gedraaid, maar snap niet hoe de werkelijkheid is, geslaagde abstractie dus

    Comment


    • #3
      Re: Bocht in het spoor

      Oorspronkelijk geplaatst door fena Bekijk bericht
      intrigerende foto, geeft gevoel van flitsende trein in volle vaart, dat stukje rode lap leuk accent in't donker.
      Tijd niet in de trein geweest: heb m'n hoofd alle kanten op gedraaid, maar snap niet hoe de werkelijkheid is, geslaagde abstractie dus
      De fotograaf zat op de zetel naast het middenpad in een rijtuig der tweede klasse van de Nederlandse Spoorwegen en heeft, schuin omhoog naar voren, de artistieke vormgeving van de verlichting gefotografeerd.
      Het rode lapje is een stukje rugzak in het bagagevak.
      Last edited by Plaatwerker; 26 februari 2010, 14:37. Reden: naam vervoerder toegevoegd
      Van waardering geniet ik.
      Van kritiek leer ik.

      Comment


      • #4
        Re: Bocht in het spoor

        Zo eigenaardig dat ik er ook blijf naar kijken
        geslaagd dus

        greetz
        Cheeta
        Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
        flickr

        Comment


        • #5
          Re: Bocht in het spoor

          Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
          Zo eigenaardig dat ik er ook blijf naar kijken
          geslaagd dus
          Awel, geldt ookvoor mij
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

          Comment

          Working...
          X