Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ook een manier om sorry te zeggen ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ook een manier om sorry te zeggen ...

    Mumford and sons - Little lion man
    Ik vond hun cd niet in de mediamarkt. Zal eens naar de fnac of "de betere platenwinkel" moeten.

  • #2
    Re: Ook een manier om sorry te zeggen ...

    of via Azur.be of Fnac.be bestellen ...
    Nikon D800 met Grip, Nikon D300s met grip, Nikkor 50 f/1.8, Nikkor 17-55 f/2.8G IF ED, Nikkor AF-S VR 80-400 f/4.5-5.6 ED, AF-S Micro Nikkor 105 f/2.8G ED, AF S Nikkor 10-24 f/3.5-4.5G ED, Nikon SB-600, Manfrotto 190XB, Manfrotto 804RC2

    Comment


    • #3
      Re: Ook een manier om sorry te zeggen ...

      Ben er meestal niet wanneer de postbode komt en ik kijk af en toe wel eens graag rond in de cd rekken. Zou nog eens naar Leuven moeten, daar is nog een klein gezellig winkeltje, JJ Records.

      Comment


      • #4
        Re: Ook een manier om sorry te zeggen ...

        Itunes.. lekker alles van thuis uit kopen en downloaden! Top-Service!
        Voor mumford & sons 99cent per track of 9,99€ voor het hele album met 12 tracks op.
        Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

        Comment


        • #5
          Re: Ook een manier om sorry te zeggen ...

          Ik heb itunes en een ipod en vroeger ook een aantal nummers gekocht, maar de geluidskwaliteit van mp3 is toch wel slecht. Nu rip ik mijn cd's voor mijn ipod en ben ik aan het zien om mijn collectie ook in wav of flac of aiff om te zetten. Het voordeel is wel dat ik met mijn itunes account wel nog aan hun album art kan

          Comment

          Working...
          X